Ask @DisiniShida:

Shida Saiyidah
Top answers

naaim πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

hahahahaha hai naaim!

View more

kau nak tahu aku sape yg ritu ckp aku ni mcm awal ashaari pastu aku ckp scha dlm hati ini na tahu tak?

Siapakah?

View more

rindu tak naaim ? alaa classmates kau thn lps , alaa budak SE sama ngan kau tahun lepas tu :3 heee

Hai naim!!!!!!!!!

View more

sheeda penyanyi dangdut tu kan

uyo hahahaha salah orang ni

View more

sherry :)

Hahahaha okayokay.

View more

sherry tak suka girlish da kata takpe ;b

nasib baik~ eh ni siapa ?

View more

sherry mintak hadiah

Tadi enn enn dah pergi tauu kedai senanya. tp sampai sana taktau nak belikan apa :( Sbb situ semuanya girlish. takut tak suka je. Lastlast beli utk sndiri je. hahaha nnti yaa :)

View more

Siapa paling comel kat kelas 3 ksk ? Cer senaraikan sikit . Nak tengok nama aku ade ke tak . Hahaha

Comel? hahahaha ili kot. Tp bukan nak cakap apa ahhh bg aku pejah cantik. hiks okbye

View more

Pls describe Nurul Ezatty Fitriah . Thanks :*

Gila. Bhahahaha okbye

View more

describe faezah

Farhan's? hihi

View more

ehh, describe sherry

Hai awak. rindunya! hehe. Sherry baik kekadang masuk air jugak. hahaha. and tak habishabis dgn exo dia tuh. hahahah.

View more

How much would you be willing to pay for an extra hour of sleep in the morning ? ^^V

Hazzziq

Seringgit sudah . hahaha XD

View more