ale nie widać tak ani perfum, ani biżuterii ;d jakieś takie same duperelki ;)

są perfumy i jest biżuteria ;D załóż okulary xdd

jakiś fajnych prezentów nie dostałaś chyba? ;d

dostałam dużo fajnych rzeczy ;DD

Cześć ślicznotko! <3

Hi

co tam dostałaś na 18? opowiadaj! :)

Z Rafałem piszecie non stop czy nie?

non stop w kontakcie :DD

Daleko masz od domu do szkoły?

jakieś 25km

Mieszkasz w internacie czy w domu i dojeżdżasz do szkoły?

internat

Ze 30 osób było?

było ;)

Ile osób było na 18?

trochę było ;) niestety parę osób nie dało rady przyjść..

Domcia na asku? :o

takie nudy...:(

jak tam po 18? :)

ZAJEBIŚCIE 💜💜💜

Co Rb?

kierunek Lbn ;)

hahaha to fajnie że masz taka wyluzowaną mamę :)

oj nie powiedziałabym że ona do końca taka wyluzowana xd

Twoja mama będzie na 18?

No przecież ktoś musi mi pomóc w przygotowaniach na osiemnastkę ;D bd na 100%, bd z nami piła haha xd innej opcji nie ma ;DDDD

ile masz jutro lekcji? :)

aa tego to nie wiem

wyspałaś się Domciu? :)

powiedzmy xd

jaka mami? :)

moja MAMA ;))

czemu odpowiedniego terminu brak na 18?

Bo mami nie może w najbliższe soboty ;/

jak tam? wstałaś księżniczko? ;*

wstalam :)

dodasz jakieś zdjęcie? :)

😘

robisz 18 ????

yhyy, tylko odpowiadniego terminuu brak :D

jesteś! jesteś przepiękna, na prawdę :)

miłooo ^.^

ja przed sobą pochować nie mogę a co dopiero Tobie :D

a widzisz ;D

co tak wolno odpowiadasz? ;c

bo nie szybko.

jak się dogadujesz z siostrą?

jak pies z kotem :D <3

Loading…

Ask @Doma23:

About DOMA:

Na pytania na które nie mam ochoty NIE odpowiadam ;)
snap : skrzypunio

http://instagram.com/skrzypunio

More