Ask @EASXO:

Are you from Iraq? Cause girl you need to Baghdad ass up.

I'd have a comeback for that but all of my "come" is backed up in your throat.

View more

When was the last time you broke the law?

Um idk I j walked today.

View more

Do you prefer gold or silver jewelry?

Silver! I hate the color gold

View more

What's you're natural hair colour ??

This dull brown color, lol.

View more

who were the top 3 people you liked the most in 7th 8th & 9th grade?

7th- dude I barely remember. I think Jake Scott lol.
8th- Paul Macy & Josh Reynolds
9th- still Josh. (:

View more

Go to sleep.........

Don't tell me what to do.
I'm the boss.

View more

Swiggity swooty, i'm coming for that booty

I'm gonna steal gabbys answer & say:
He he, ha ha, uh uh, no!

View more

Are you posting it on twitter? ill see it lmao

Lol okay, I got you.

View more

Poooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooop...............

You just did the most for no reason, lol go take care of business

View more

When will you be my baby?

In all honesty, probably never. Lmao

View more

aye nigga fuck yu dis eastside all day on me bruh yu aint gone do shit emily my bitch stop blockin

Wha da fuqqqq are you talking bout son ?! Don't make me pull out my ak boiii

View more

Hihihihihihi

What the fuck do you want.

View more

What is your one major weakness?

Spaghetti.

View more

I herd you tried fighting Sam..

Yea but she scary, it's nothing any of you should be worried about.

View more

Do you think your mom would be proud of the things you do and who you're now?.

Tbh idk but I don't think of it like that cause inwould still do the things I do now if she were still here.

View more

emmiwweee , I loove you ! Don't let these beeottchhes get to you . Frfr !

I love you too Kyiweeen ! Lmfao I'm not (:

View more

Naa cuz me nd him textin right now yu shud see our conversation dnt believe me ill tell yu his last 4 #'s

Just cause you have his number doesn't mean you guys are talking about shit like that. But go ahead lmao.

View more

What do you mean you're done?!

gabrielle.
She called me trippin saying my attendance has been terrible and she's about to kick me out. Like I don't care anymore, lmao. My papers not done, I don't feel like walking no more either lol.

View more

NO ASS ASS ASS ASS ASS ASS

Ugh. I know cause gabby has like ALL OF THE ASS IN THE WORLD. /;

View more

I wish you could be mine your flawless Emily. Your so amazing and you blow my mind every time we talk.

That was deep dawg.

View more

How old are you

15.6 lol.

View more

Is basketball your favorite sport? Do you like the way players dribble up and down the court? Do you like slam dunks, and taking it to the hoop? Is your favorite play the Alley Oop?

Lmfaooo. How'd you know ? idek wht and alley oop is, lol.

View more

Yo pussy hairy, chubakaa

ctfuuu, love you dasiaaa.

View more

hmm , do you play with dildos ?

All day 'erry day. ;)

View more

how do you moan ?

Exactly like a cow. Yuuuup.

View more

Next
  • 472
    Posts
  • 27
    Likes

About ☜ εмιℓy.:

Live fast & die pretty. <3