Ask @Edasarikayaa:

Nasılsın fdskjfdsafsad

Ayça Lovato
Iyi olmaya calisiyorum sen xjshxjshz

View more

Korkudan yazamıyorum amk :D

Yazma :D

View more

karne günü öyküyle yasemin nie kawga ettiler

Onlara sor

View more

fotoda cok güzelsin sevgilin varmı ?

Var

View more

tatlı kankaların kız erkek ?

Ay yeter

View more

erkek kardeşlerin ?

Serhat ve baris

View more

kızlardan güldüren yokmu ?

Yok

View more

seni en cok kimler güldürür ?

Barış

View more

Selam cok tatlısın tanışalım ?

Hayir ://

View more

Ne tarz dergiler okuyorsun?

Okumuyorum

View more

hangi takımlısın ? videolu :D

videolu yanitlayamam , GALATASARAY

View more

Ceydada yok :O ama biz seni unutmadik

ceyda bizi unuttu valla

View more

Mehlika falan kardeslerin degilmi :O

gulderen ve mehlikayi unutmuşum pardon

View more

Kardeslerin ?

buse, oben,öykü, serhat, yunus emre baskada kardesim diyebilcegim biri yok

View more

Fotograf makinesimi alacaksin?

evet

View more

Kardestende ote gıbısınız.

sen nasıl dusunursen dusun serhat benim kardesim canim :)

View more

Serhat?

canimin ici kardesimi cok seviyorum

View more

Serhatla neden sürekli berabersiniz çıkıyomusunuz?

ne cikmasi amk serhat benim kardesim

View more

Başın ağrıyomu lan hala :D

hayir :D

View more

Kanka cevapları begensene :Ddd

Fadime Sarı
haha tamam :D

View more

Sınıfında en çok sevdiğin kişiler kimler ?

sinifta bir iki kişi dışında hepsini seviyorum şu aralar kimseyle bi sorunum yok ama öykü serhat funda en yakınım dilek ve busede canlarım

View more

NASILSIN.. :)

iyiyim sen

View more

Eduşşş :)

mert :))

View more

Next
  • 1111
    Posts
  • 1724
    Likes

About Eda Sarıkaya:

Hemşire
18