Ask @EiyyaRamli:

Flxwxr
Top answers

Penakah anda mengecewekan seseorang?

pernah :) sbb dia pernah kecewakan saya.

View more

awak da ade teman istimewa?

Teman istimewa? Ada! :D

View more

Aku kacak kan ? *zaynmalik :D

kau takyah nak perasan gilo. klau zaynmalik ni aku dah boleh tangkap dah siapa. aboy perasan! HAHA

View more

dah ada pakwe a.k.a buah hati?

sudah. sila jeling2 fb saya. mekasihhh :)

View more

tak date ker hujan nie?

tak. aku taknak kena petir :)

View more

What song best describes your day today?

Tanpamu by Amir Jahari

View more

Berapakah kelajuan cahaya ?

Otak burung unta lebih kecil dari otak manusia! Ehh? Hahahahahahahah

View more

Hai awek ,Frederick tu pakwe awak kan ?:D

Siapa yg tanya ni haa? Btw, Frederick Swft Alfonso tu mmg pakwe saya. Tu yg siap keluar dekat paper Perniagaan tanya sumbangan tu -_-

View more

Tak boring kew maen twitter???

Boring klau ada org mcm kau. K takde kena mengena -_-

View more

sayng saya takkk? xDDD

Kejadah ehhh -_-

View more

ape rahsia kecantikan??? share la ckittt...

Amboii. Takde rahsia. Kurniaan Allah. Alhamdullilah

View more

Hai awak. Selamat Petang :D

Hai. Selamat petang jugaa :)

View more

What are the most important lessons you’ve learned in life?

Jgn SAYANG org sangat. Nnt kita yg terluka

View more