Ask @EmreHanBilmez:

Facebook kullanıyo musun?

arada

View more

Sıkıldım krdeşleerrr 💦

Kaç yaşındasın?

Shoutoutu deniyorum selaaam

Eylül
o ne lan :D

View more

Türk dil kurumu şahidimdir hakkını veriyorum yalnızlık eyleminin.

bende

View more

Wie lange pennst du

,,*?????

View more

Emreğğğ

betül
efenimmmm

View more

Güzellsinnn

ay teşekkürler tatlım o senin güzelliğin
bu nasıl bi iltifat aq

View more

Üfff arabaya bak beee

hangi araba amınakoyim

View more

Nerelisin?

katar

View more

Naber zhdgxhd

selin
bir ay sonra cevap :ASD:D

View more

gözleer

Bok rengi

View more

instagram aşkı diye bişey varmı la

Varmı

View more

Günaydin🙉🙉

esra
Günaydın

View more

Soru sorun canım sikiliyo

Benimde

View more

Kimler nerde napıyo görelim?

esra
Ölüyüm

View more

Kilotlu seni soruyo nerde diyor?

o kim aq :d:ASd

View more

naber 😂

iyiyim senden

View more

selam yakisikli

selam

View more

Kizlara tavsiye??

beni sevin

View more

Sevgiliniz bir kızın hesabından sizi denese ve bunu öğrenseniz nasıl hissedersiniz/ne yaparsınız?

sevgilim olsun onu düşünürüz bi ara

View more

dontjudgechallenge yapsana bir tane nolurrrr

çok gereksiz :D

View more

son komson :D

olloh

View more

Next
  • 27695
    Posts
  • 67258
    Likes

About Emre Han Bilmez:

başak


-http://www.facebook.com/emr3.h
http://emrehanbiilmez.tumblr.com

Emröö