Fatih Rüzgar İpek
Latest answers

SENİ SEVİYORUM.

#Esgiğğ.

BENDE ZEHRAMI.

View more

Oha çok tatlisin

Dilara Özbay

oha çok yavşaksin

View more

Seni anan benim için doğurmuş canım :DDD <3

hatice çörtük

hayır onun icin doğurmus ;)

View more

tedavisi olmayan tek hastalığımsın <3

Aleyna

benımde bi hastalıgım var daha önce görülmemiş adı zehraus aşıkuss :) derdimdeee dermanımdaaaa o

View more

Hediye gondereyim mi?

Becky Cece Ryderr

hayır cünkü dünyanın en güzel hediyesine sahibim yanı aşkıma :)

View more

142. de benden olsun :D evlen benimle <3

Sıla Sarıtaş

ben bı tek 10unla evlenırım .

View more

neden hiç benle konuşmuyon :D

yasemin

sana özel bisey değil ben o hariç kimseylen konusmuyorum

View more

haha çok tatalı bir oyuncak bebeksin :D

Dilara Yıldırım

benım aşkımda oyuncak bebek gıbı kız ama barbie olduğu kadar harbi de bi kız yanı anlatabiliyomuyum

View more

AŞKIMMM O BAKLAVALAR NE OYLEEE YAAAAA COOKK ETKILENDIMM

David

bende aşkımın fiziğinden cok etkilendim einstein görse fiziği bırakırdı ::)

View more

Adamın dibisin dibiiiiiiiiii cidden bak o yavşak pislik erkeklerden değil gerçekten aşkı arayanlardansın

Elif Aslan

aramıyorum artık buldum cünkü :)

View more

sen çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok tatlısıııııııııın :*

Ayça

ama asla tadamayacaksın ;) uff benım askımda cok tatlı ya bi görsenız kıskanclıktan çatlarsınız ::)

View more

YENİAÇTIM VE SENİ GÖRDÜM İYİKİ AÇMIŞIM DİYORUMMM♥

Asena Yurt

sonra keşke açmasaydım dersın yasın kücük ufaklık hadı bakalım 2le

View more

ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKKKK AMA AMA AMA ÇOK TATLISSINNN ÖLÜÜYYORRUUMM SANNAAA.

Ayça Urulu

ÇOK ÇOK ÇOK ÇOKKKK AMA AMA AMA ÇOK GEVŞEKSIN INANAMIYORUM SANNAAA.

View more

Anneme 5 kişi gösterdim hiçbirini beğenmedi sonra seni gösterdim çok şirin dedi annem kimseyi beğenmez normalde :)

Selen Horan (FRİ)

bende kımseyı begenmeyen müşkülpesent insanın tekiydim taki onu görene kadar x)

View more

tipini yiyim

Melis Kara

bende onun tipini yemek istiyorum ona bakarsan ama bazen istediklerimiz olmayabiliyorr

View more

Neden Antalya da değilsin :((

Hazal

bende neden suan onun yanında değilim diye soruyorum kendıme ::(

View more

sence mutluluk ?

Buseğğğ

5 harf 2 hece 2 sesli 3 sessiz Z E H R A <333

View more

Sen Kesinlikle insan olamazsın :O :D

Sedef.

bende o yokken bosa yasadıgımı düsünüyordum...

View more

sen türkiyede yasayan bi çok türkten dahada türk bu dünyada yasayan bi cok muslumandan dahada müslümansın <3

Eyv kaarşim zehrama çekmişim :)

View more

iyi birisine benziyorsun fakat bunu tam emin olarak soyleyemem .ne de olsa seni tanımıyorum 'kısmen'.verdiğin cevaplar anlattıkların beni gerçekten çok etkiledi .kısacası adam gibi adamsın . <2<2<2

Melisa ♥

Önemli olan zehramın adamı olmam 😉

View more

Numarani almak icin fake hesap acip sana kufretsem? Numarani versen ve ben sana yazsam? Ama olmaz ben sana kufredemem ki :(

Selin Sarımehmet

Bende aşkıma küfür edemem :)

View more

Волосы прекрасные

Ksiusha

Eta patom lubaa ya devuskaa zehra 😉 yu davayyy

View more

Bis bıraber duj?

Öykü Uslu

Ben almıyım

View more

UUUU $LM B€b€Q T@n!$@l!m M! :* Q@sl@r!n Ch0q $€q$! :*** MU@@@HH :**

Kezbanüs :*

Elimlen tanış😒

View more

Loading…

Ask @Felieber:

About Fatih Rüzgar İpek:

Yarım Model.Yarım Futbolcu.Tam aşık.
VİDEOLAR-
https://www.facebook.com/video.php?v=425661847612916&set=vb.100005073124759&type=2&theater
Kendime has konusma tarzim,farkli görünen siradan bi hayatim,sari saclarim ela gözlerim var hep renk degistiriyor ama vampir değilim ben valla değilim....

Evren/Dünya/Ev/Odam/Morkoltuk

@ http://instagram.com/fatihruzgaripek
@ https://twitter.com/mawiamerikali2
@ http://www.facebook.com/yalnizmodel