@Finaaswift

unknown.

Ask @Finaaswift

Sort by:

LatestTop

Related users

korang pernah tak , disukai 3 jejaka yang berbeza ? pastu tiga tiga luahkan perasaan kat korang ?

tak penah la hm

Pernah tak kau malas gila nak balas chat orang. Ahh, tu apa yang aku rasa sekarang 😫

senang je, sekarang kau boleh react apa dorang chat. tu cara cara halus nak seen chat

tak minta banyak , tolong doakan supaya saya kuat semangat kuat mental ketabahan hati untuk intern 😭🏻

kita doakan semoga segala urusan intern awak dipermudahkan! jangan koyak koyak okay! chill chill je, kalau ada yang kacau, kau siku je muka dia 🏻

Next

Language: English