Ask @HAFIZWASHERE:

Kawan yg beritahu dosa mu untuk jadi lebih soleh/solehah adalah kawan terbaik, setuju?/ A friend who tells you your sins to become better muslim is the best friend, agree? / Un amigo que te dice tus pecados para que seas mejor musulmán es el mejor amigo, ¿estás de acuerdo?

Marie Yvonne Pascoe.
Setuju bertuju-tuju! Kawan macam tu lah baru betul maksud 'kawan/sahabat'. Susah nak jumpa, kalau ada pun 1/100 rasanya. Kalau dah jumpa, jgn lepaskan, rugi. Buat masa skrg ni saya ada kawan macam tu tp dia hanya menegur apa yg dia mampu sahaja. Bukan bermaksud saya tidak boleh ditegur, tetapi perasaan putusnya silaturrahim antara sahabat tu mungkin akan terjadi kuat dihati kawan saya tu :) Terima kasih.

View more

Assalamualaikum ! Nk tanya boleyh ? taa bleyh ? nk tanya jugak ! XPP Perkara apakah yg korang rasa korang tkkn lupakn ? Ingt tkk tarikh dye ? Share sikit boleyhh ? ^^ *Bushanntime ! #Ask/follow/b0om maira ?

❥ ϟ Cik_Mimpi ϟ❥
Wa'alaikumsalam ! Boleh-2 :) eh boleh lahh ! haa tanya lahh ! HAHA xPPPP em emm hari arwah abang pulang ke rahmatullah kot . Ingat ingat (22.11.2012) :/ boleh je budak comel oi hehe x) #BOOM ? Fire in the hole ! keboom ! HAHAHAHA . *maira dah tak comel kihkihkih xP

View more

Next