Ask @HAFIZWASHERE:

Kawan yg beritahu dosa mu untuk jadi lebih soleh/solehah adalah kawan terbaik, setuju?/ A friend who tells you your sins to become better muslim is the best friend, agree? / Un amigo que te dice tus pecados para que seas mejor musulmán es el mejor amigo, ¿estás de acuerdo?

Marie Yvonne Pascoe.
Setuju bertuju-tuju! Kawan macam tu lah baru betul maksud 'kawan/sahabat'. Susah nak jumpa, kalau ada pun 1/100 rasanya. Kalau dah jumpa, jgn lepaskan, rugi. Buat masa skrg ni saya ada kawan macam tu tp dia hanya menegur apa yg dia mampu sahaja. Bukan bermaksud saya tidak boleh ditegur, tetapi perasaan putusnya silaturrahim antara sahabat tu mungkin akan terjadi kuat dihati kawan saya tu :) Terima kasih.

View more

haiii... ada crush ? kenapa suka dia ? describe him/her maybe ? :D

Nur A'fini Mohd Muzi
Hi, ada. Dia baik, muslimah, senyuman dia manis, penyayang & tegas :) Pernah letak nama dia dalam doa dan pernah juga tulis nama dia dia sesebuah batu/tembok :) Tapi dia hanyalah crush/angan-angan saya. Hanya ALLAH sahaja yg mampu tentukan :) Terima kasih.

View more

awak ade pet? ape and nama siape? // Do you have a pet? which and what's its name? // Tienes alguna mascota? cual y como se llama?

Marie Yvonne Pascoe.
Ada :) Kelabu dgn Oren :) Dua-2 betina , dua-2 dah ada anak dan dua-2 anak tinggal seekor :/

View more

If you could communicate with your pet for just a minutes, and they would understand, what would you say?

Buang air ditempat yg disuruh & Makan jangan memilih :) ^^

View more

assalamualaikum , dah makan malam ? benda ape, awak rase nak beli akhir2 ni ? ? -ask/boom me

Wa'alaikumsalam , dah dah ;) Em handphone dan motor -.- okay later maybe :)

View more

Assalamualaikum ! Nk tanya boleyh ? taa bleyh ? nk tanya jugak ! XPP Perkara apakah yg korang rasa korang tkkn lupakn ? Ingt tkk tarikh dye ? Share sikit boleyhh ? ^^ *Bushanntime ! #Ask/follow/b0om maira ?

❥ ϟ Cik_Mimpi ϟ❥
Wa'alaikumsalam ! Boleh-2 :) eh boleh lahh ! haa tanya lahh ! HAHA xPPPP em emm hari arwah abang pulang ke rahmatullah kot . Ingat ingat (22.11.2012) :/ boleh je budak comel oi hehe x) #BOOM ? Fire in the hole ! keboom ! HAHAHAHA . *maira dah tak comel kihkihkih xP

View more

assalamualaikum... pernah x kawan2 awak buat awak rasa sakit hati sangat2? :)

syazwani
Wa'alaikumsalam , pernah tapi rileks lah . lepastu kita buat dia balk HAHAHAHAHA fair kan kan ? hehe xP

View more

Next