Ask @HerlianaNurKurniati:

dip coy

Yerry Mia Br Sitompull aka yerry, jahadddd baiknya cuman kdg2 aja😌 pintar apalagi b.ingg,cantikk😘 suka nyuruh aku kerumahnya,jomblo eaaa😜 dlu sygnya sm tetangga sebelah aku tp skrg udh pindah ke yang lain ye gaa? Lagi deket sm seseorang tp akunya gatau siapa dan gamau diksi tauuu😒😴
"Nia balek sm sp?
"Niaaa123456x
"Blg syg aku balek dh mlm
"Aku tunggu foto ko dgn abg tu
"Mintaa jawaban eee
"Banyak na yg blg gt tp bagi aku biase ajelah
"Abg tu tak balek de nia
"Aku tengok lg dekat ig de
"Nitip salam sm org sebelah eee
"Aku rindulahh
"Aku dekat sm bg blabla udah lama blabla *sesi curhat
"Ngakakk12345
"Eko ni tak ad otak ni
"Payahpayah
"Malaam ngopi yok?12782
"Rumah akulahh12234568
"Sekali de balek tk dtg ajekan
"Skrg aku sm de biase ajelah
"Blg syg aku jgn balek lame2
"Malam aku kerumah ee nak nngok budak tu
"Ko dah siap tugas mtk?
"Hujan kat luar basahh kat mata wkwkwk
"Nia ni tk ad otaknya masak de blg kek gni sm pak asra blabla *sesi curhat bareng eko
"Apelah pak gr2 bpk suke ejek *lah disalahkan de bpk gr2 nilai de nurun
"Aku ngantuklahh
"Aku rindu dielahhh
"Aku ape yg tdk untuk ko nia
Dah ye penat aku

View more

DIP aku banyak" *NO MAGER! WAJIB BALAS😜😜

Dewimellenia
Demi ko aje ni wi aku berenti bljr mtk kejappp😑
Dewi Mellenia Safitri panggilan dewi/demesa,kecil item brisikk idup lg😙😙 tmn satu kelas satu piring satu pipit satu gelas wkwk😂😂 suka ejek aku adek tegesekkgesek😑 pencinta abg kelas yey😛 suka sm abg drummer sm abg vollykann?😋 cobak pilih salah satu aje ee wi😘 bulan depan ultahh ee dah 17 taon alah kwn aku bulan depan wkwk
Pak man aje blg aku adek de
Nia tegesek gesek nia😒
Nia praktek lu jalan tegesek gesek
Nia teman wc yok sekalian modus *kuat modus emg dewi ni
Nia tak tegur abg? *abg aku sombong wi kalau disklh
Temankan aku woi
Dah tptp aje dah pagi2
Malaslah aku kantin
Nak lewat dekat dpn kelas abg tulah mane tau de kat luar *emang miang
Nia de shlt
Tumben ee de tak slt
Nia nyontek ee
Nia aku duduk sini ee
Aku semalam dtg keacara de lg ad reog
Aku dtg sme kakk sodare aku
Macam mane susah ujian?
Aku tak iklas kalo ko rebot abg tu *tenang wi aku tak bakalan rebut
Memang gt parfum de wangi semerbak
Udahh panjangkan wi?😃

View more

Next