Salakmisin hediye alcam tabi ama ne alim mesela saat parfum bise sole

tişört

sevgilime 14 şubatta ne alim bişeler önerirmisin?

hediye al

musmutlu yıllar eski bi sevgilin :):):):):)

eyvallah

How do successful people differ from unsuccessful ones?

to work hard

@.

phhhoto/hsynchdr
snapchat/evanderxx
Atumblr/xnightsmoke

iyi geceler

günaydın

Hayırlısı canım izin olursa geldiğimde bizimkilerle beraber görüşürüz ✋🏻 Gökmen Öztürk

tamam kardeşim 😘

Oo iyi puan yapta İzmir'e bekliyorum kanka😄 Gökmen Öztürk

düşünüyorum orayı zaten kardeşim 😂

sule tekir?

arkadas

sinem sencan ?

severim sinemi ya

nefide ünal?

arkadas

gizem tunç?

Arkadass

ozge berkiden?

karşimm

Sen napıyosun nasılsın kanka Gökmen Öztürk

iyiyim kanki ygs stresi var baya tatil felan yok bize

Göztepe'de yim kanka işte antrenman felan devam Gökmen Öztürk

geldiğinde haber ver kanki

Tabi ya özledim kanka 😄 Gökmen Öztürk

bende özledim be ciğerim nerelerdesin

Kimleri görüyorumm 😄 Gökmen Öztürk

oooo izmirli

seni seviyom

eyvallah

Herhangi bir sosyal medyadan arkadas misin ya da takip ediyor musun

hayır

Karne günü gördün mü

yess

Nerde oturuyor payas isk Dörtyol

Amarıka

O kiz voleybolu seviyor mu? Onu voleybol oynarken hiç gördün mü?

gördüm

Snnle ugrasmaya bayiliyorum yaa

helalll

Gizli hayranin var yani

yok be

En son ne zmn gördün onu

salı

Loading…

Ask @HuseyinCuhaDar:

About Hüseyin Çuhadar:

Guns N' Roses https://twitter.com/blacktonights
https://instagram.com/hseyinchdr
snapchat/evanderxx
c2.me/hsynchdr10

Hatay

xnightsmoke.tumblr.com

More