Ask @IamJull:

kilka like dla każdego ?

Zadzieram kiecę i lecę XDD

View more

Kto zalozyl kuchnie Biniego?:)))

Nie jestem pewna czy moge mowic ;-;
Ps - koniec tematu, amen.

View more

Biniazzz <3

karollka99
Jo :D
Cieźlag <33

View more

Dobranoc ;c ;*

Rous
Good Afternoon Malgorzato :3

View more

Co sadzisz o fanpage "Kuchnia Biniego" ?

Nie wkurzaj mnie;)))))))

View more

Czy ten rok był dobry dla Ciebie?

Nawet ^^

View more

Czy lubisz psy?

Z psami to ona się już prawie zaprzyjaźniła. Znają ją na wylot :D /@PaulllaaaxD

View more

ak myślisz, co daje nam największe szczęście w życiu? Dlaczego? Miłego dnia i obserwuje :))

Zuz
Każdemu co innego daje szczęście, jej szczęście daje ja ♥ Dlaczego? Bo mnie kocha haha ♥ /@PaulllaaaxD

View more

Obserwuję ;)

HappySad
Miło *-* /@PaulllaaaxD

View more

Jesteś Ślicznaa, pamiętaj o tym. *--* Obserwuję ;*

☞ Mów mi ... Deeejwid ☜
Wiadomo, że ona jest śliczna ♥ /@PaulllaaaxD

View more

obserwacja za obserwacje? :D

Mateoss :))
Okej ;) /@PaulllaaaxD

View more

Miłego wieczoru:)

Wzajemnie :* /@PaulllaaaxD

View more

Dasz kilka like każdemu kto polubi tę odpowiedź?:)

Ona to nie Caritas... /@PaulllaaaxD

View more

Pytanko, lajk, obserwacja? ^^ Plooose :P

TakiSePrzyjeb
Lajki życiem, prawda? /@PaulllaaaxD

View more

Jeszcze jeden screen.

A po chuja Ci to? Poza tym grzeczniej to nie łaska? /@PaulllaaaxD

View more

jakieś zdj z berlina ? :33

Nie stać jej na aparat, a z mikrofalówki nic nie widać ;c /@PaulllaaaxD

View more

Jak szybko się zakochujesz?

Co sekundę /@PaulllaaaxD

View more

Przyjemnego szumu w głowie. Wygodnego miejsca w rowie, no i może jeszcze potem spokojnego snu pod płotem. Żeby pies z kulawą nogą Cię nie oblał idąc drogą. Dużo czadu i uroku w nadchodzącym Nowym Roku. Wesołych Świąt! ♥

Haha nie ma to jak odpisywać sobie na własne życzenia XD /@PaulllaaaxD

View more

Żonko ty moja ..:** Wesołych świąt ;DD

Asia.
Święta, święta i po świętach *-* /@PaulllaaaxD

View more

Julluś życzę Ci Tysiące choinek w lesie, prezentów ile mikołaj uniesie, bałwana ze śniegu, mniej życia w biegu oraz tyle radości ile karp ma ości . :*** Kasiia. :3 Kochanna moja, :** <3

Kasia
Julka nie wchodzi na aska, więc trochę spóźnione - wzajemnie :D /@PaulllaaaxD

View more

Wesołych Świąt. ;3

Say.
Nawzajem żmijo :3

View more

♥ - Łap serducho na dobry wieczorek :3 żebyś się uśmiechnęła i było mega fajnie ^^

#P ©Patry$©
Ohoho *-*

View more

Miłego wieczoru piękna <3

#N NIEZIEMSKY
Nawzajem :*

View more

Czego nie możesz się doczekać?

Nowego roku;))) Bedzie najlepszy, nowe postanowienia, nowe. wszystko<3

View more

Miłego wieczoru piękna <3

#N NIEZIEMSKY
Nawzajem <3

View more

Next
  • 947
    Posts
  • 2940
    Likes

About #tropicobitch:

Julia, 14♥ @venus223 @paulllaaaxD

Poland