Ask @ImAllMessedUp:

misguided ghost
Latest answers

Jakie 3 rzeczy sprawiają, że się uśmiechasz?

*krasz
*krasz
*krasz

View more

Wstaw zdjęcie swojej ulubionej gwiazdy medialnej!

Wstawiam mnie, bo jestem najlepszą medialną gwiazdą, hehe
PS: Dzięki moim skillom dorobiłam sobie kolczyka ;d

View more

Jaka fryzura jest najlepsza dla dziewczyn?

Irokez

View more

Która zpiosenek była zbyt często puszczana wmediach?

Nie wiem. Nie słucham radia ani nie oglądam kanałów typu viva czy eska tv (no, czasami mtv rocks jak się nie powtarzają)

View more

Jaki najgorszy prezent w życiu Ci wręczono?

Nie było żadnego złego, ale był jeden, z którego potem musiałam tłumaczyć się każdemu w domu - kubek z gołą laską.
Dziękuuuuję Paula hehe

View more

Jak się porozumiewasz zwiększością swoich znajomych?

Nie mam znajomych, straszny mój los ;-;

View more

Jak brzmiałby tytuł Twojej autobiografii?

Band members > social life

View more

cześć wariatko ;) pamiętasz jeszcze mniiieeeeee :D

Sandra Kamila Pożoga

No taaak

View more

Czy jest danie, które od zawsze masz ochotę spróbować?

Nie.

View more

Co twoim zdaniem ludzie powinny robić częściej?

Żyć swoim życiem.

View more

oj, co się stało?

żyję wyobraźnią...

Oglądałam filmiki z koncertu All Time Low z Pragi, pod koniec lutego był ;-;

View more

Ile gier masz zainstalowanych w telefonie?

no wszyscy się z tego śmieją xD

żyję wyobraźnią...

złamałam sobie właśnie serce ;-;

View more

mas rację nie.włączaj xD

żyję wyobraźnią...

jakiś szit na bank, no i polskie ;-;

View more

jprdl nie ja nawet tego nie włączam XD

View more

Łazienka skojarzyła mi się z Nataszą? nie pamiętam jak ona się zwała xD

żyję wyobraźnią...

ja nawet kobieto nie wiem o czym mówisz XDDD

View more

to smacznego ^^

żyję wyobraźnią...

dziękuję już z wyprzedzeniem XD

View more

muszę sobie coś zjeść bo dawno nie jadłam xd

View more

jprdl jak mi się nudzi, a Lucy mi nie odpisuje pfffffffffffffffffffff

View more

spoko ale wstęp tam chyba kosztuje xD

żyję wyobraźnią...

będziemy tam vipami ;-;

View more

Miłego Dnia = )

dzięki :)

View more

haha xD no cóż xD

żyję wyobraźnią...

robimy fotaszkę i spierdalamy xd

View more

bo się do tego nie nadaje xD

żyję wyobraźnią...

ale żeby zrobić sobie fotkę only ;---;

View more

Loading…

About misguided ghost:

If you look in the mirror and don’t like what you see, you can find out for firsthand what it’s like to be me.

Baltimore.