Ask @Indielove___:

♡ iɴdiɑ Ɩovє ♡
Latest answers

Can you sum up your day so far in just one word?

fvckdot .
one word c:

View more

What is your high score in Flappy Bird?

shid like 12
but lemme just say ! ... i'm proud af of my 12 so don't judge me mofo

View more

If you could change your skin color to anything outside of the natural palette of skin colors, what color would you choose?

I would wanna be the color of the pool water because I would be invisible when I swim ^0^

View more

What made you happy today?

my friends

View more

What does it mean when a bird poops on me?

your a shitty person ! lmfao .

View more

What do you want right now?

food !

View more

What type of people are you afraid of?

fake

View more

Are you left handed or right handed?

right

View more

What's on your to-do list this weekend?

do nothing .

View more

Is your favorite time the past, present or the future?

umm , I dunno .

View more

What is in your fridge?

food

View more

YOOUUU SHOULD CHANGE YO SHIT ON POLY TO ONLINE,A NIGGA TRYNA HOLLA MA!

lmfao . who you tryna holla at ?!

View more

Jai, you're so pretty

thanks love ^-^

View more

Do you have a lot of respect for vegetarians?

yes

View more

MALAYSIA CUTEEE OR NAH ? SHE CUTEEE !

yay ^-^ thank you .

View more

I really don't like you Jai....

come off anonymous tho .

View more

Where do you feel most safe?

with people I love

View more

Have you been to any cool concerts lately?

mhm

View more

Behind the anon

eww , no i'm ugly

View more

Do you like being alone?

No...

View more

What’s the one most important thing to get done today?

eat

View more

You pretty , all y'all ;)

thanks love !

View more

What are your favorite junk foods?

gummy bears , takis , butterfingers , reeses ( I think I spelled that right...)

View more

What will you never do?

now the question is....what haven't I done..? wink , wink .

View more

What is the safest place in the world?

In the arms of a loved one ♥

View more

Loading…

About ♡ iɴdiɑ Ɩovє ♡:

too bι-polar ғor yoυ but bring me gummy bears ! oh and ask me questions while you do that , I don't bite I promise ♡