Ask @IshaIshaaa:

ƒΔRISHΔ
Top answers

Camne nak jadi cntik?

Tanyalah orang cantik. Knp tanya aku -.-

View more

Favorite band?

Coldplay

View more

saya nak kahwin dengan awaaaaa. saya cinta awa

Awak ni siapa? Dekat keyboard takde k keee haha

View more

aku ske kau.. kau nmpk baik di mata aku.. aku nk jmpe kau. aku ske tgk mke kau skrg.. kau smngt belaja. aku hrp nnti aku pun akn smngt blaja mcm kau.

Thanks. Aku pun suka aku

View more

Isha kau tahu tak alyasyafwam binti abd halim sayang kau ketart ketart? xD

Tauuuuu :D AWHHHH, BANJIR RUMAH AKU TAU TAK. TERHARU SANGAT :')))))))))))) k la goodnight yayors! lap youuu :)

View more

Nk brape org ank? :3

3 kot. 2 tu kembar. diam ah

View more

Antara aiskrim dgn yaya mana yg u akn pilih? :p

Yaya ni....................................... *ong gedek gedek*

View more

Typo alya comel kan? :p

haa? comel lah batu tu *tunjuk kat batu* :p

View more

siapa yaya? :p

jiran sebelah rumah, suara tak sedap -_-

View more

bila nk kurus? xD

Tolong zoom sikit gambar aku -,-

View more

Hey nma saya ice cream xD

-____________- first time jumpa ice cream yg boleh taip

View more