Whats ur number

4849994893

who do you go out with

Chris Manko

Fuck up pussy

K

Do you have your iPod back?

I don't know do I

What do you usually forget?

Homework

Hi Chris Manko

What's Gucci

Chris or Tyler manko Chris Manko

I hate you both

There has to be a word better then beautiful and gorgeous to describe you, those to words are not enough.

Omg who is this ? I love you

I want to fuck you sooo hard

Gross

you going to caroline's party?

Idk

Erik Schultz?

Haven't talk to him in awhile

UGH I didn't mean that to be anon hahahaha

Haha loser

Luhh youuuu❤❤❤

Love you tooo!!

LOVE YOU ♥♥♥♥ Lauren Coggins

LOVE YOU TO BABY

Aw ily <33333 Deryn Hochheim

I love youu more

Who are some of your BEST friends

Caroline, deryn, Lauren coggins, Lauren Parker,Kayla, Brodie

What question was false

That I love both mankos

Ew!

LMAO

Are you in love with Chris Thompson?

DUHH

When you were little, what did you want to be when you grew up?

A doctor

Your hot.

Thanks

What grade r u in

11th

Are you usually the heart breaker or the heart broken?

Idk

okay then... love u too then

No

Aw really, thanks.

No I really hate you

Loading…

Ask @JessGable:

About Jessie Gable:

Singggggle✨

Garnet Valley

More