Ask @Juliaa510:

*obs* może jakieś zdjęcie? 🌸💕

#A34I will kill myself someday

obs. hej ;) masz ferie czy dopiero za niedługo? :D +miłego wieczora życzę ^^

Już miałam :)

View more

Jakie masz wrodzone zdolności?

Lenistwo 👍👌

View more

Świetny blog :) Fajnie się go czyta i ogląda! ^^

View more

Siemka ;) Przepraszam za brak pytanek z mojej str no ale...nie mg zbyt ostatnio :/ Ale życzę miłej nocki i daj zdj swojego ulubionego wykonawcy :)

#A34I will kill myself someday

* Hmmm..może te pytanko za późno, ale czy masz postanowienie adwentowe? Jak tak to jakie?; ) *

#A34I will kill myself someday
Muszę schudnąć i zrzucić 2 kg.. Jadę na zawody, to nie kaprys i kompleksy :)

View more

Masz snapchata ? :) Jeśli tak to podaj. Mój: katie.ofc

xjulliettxx

View more

Czego nie jestes w stanie pojąć?

Zachowania różnych ludzi...

View more

Co sprawia Ci przyjemność?

Przyjemność sprawia mi wiele rzeczy .. (bez skojarzeń!) Szczególnie miłe jest to gdy widzę komentarze pod nowymi postami. Czytanie tego jest przyjemne XD
http://xjulliettx.blogspot.com/2015/12/when-winter-comes.html nowy post <3 Zapraszam...

View more

Bardziej lubisz słodycze czy konkrety?

Nie jem juz słodyczy od chyba miesiąca albo i dłużej ^^ 😁😻🙊

View more

Śpiew przed lustrem, blogowanie, gra na gitarze i teraz tez kickboxing 😊😂🙉💪

View more

obs :D Lubisz otrzymywać komplementy? ;) + miłego popołudnia ;)

Tak. To jest strasznie miłe, ale zawsze gdy ktoś mnie komplementuje to się wstydzę xd 😂😁

View more

Buzi księżniczko :*

Buzi buzi haha <33
http://xjulliettx.blogspot.com/2015/11/throwback-to-vacation.html nowy post juz na blogu ! ^^ zapraszam :**

View more

Kto jest najlepszym kucharzem, jakiego znasz? Co robi?

Moja mama <3

View more

<3 Wyniki tg "konkursu" (za pytanka nagroda) bd jtr około 19 ;) + pytanka wieczora. Jesteś osobą patriotyczną? Kochasz swoją ojczyznę? :)

#A34I will kill myself someday
Czy jestem patriotką? Nie :) Ale po przeczytaniu lektury "Kamienie na szaniec" (a raczej obejrzeniu filmu) to trochę zmieniłam nastawienie do patriotyzmu.. Film mi się bardzo podobał i podziwiam tych chłopaków... Lecz nie zmienia to faktu, że w przyszłości chcę się wyprowadzić za granicę! ^^

View more

Jak życie? obs :3

Kosma
Zostałam nominowana do Liebster Blog Award :) Pytania i odpowiedzi już na blogu.. http://xjulliettx.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-award.html zapraszam <3

View more

Wyobraź sobie, że możesz mówić płynnie w jakimś języku albo umieć rozmawiać ze zwierzętami – co wybierzesz?

mówić płynnie w jakimś języku xd

View more

Wciskasz guzik w windzie więcej niż raz? Naprawdę wierzysz, że dzięki temu pojedziesz szybciej?

TAAAAAK HAHHA

View more

Dziękuję <3
I tak przy okazji to zmieniłam layout bloga ^^ Więc zapraszam! :) http://xjulliettx.blogspot.com/

View more

Łucja vs Anastazja ? (piszcie w pytaniach <333)

View more

Jaka jest twoja najwieksza wada?

#A34I will kill myself someday
lenistwooo xd

View more

Witasz zmiany z radością czy ze strachem?

Z radością 😊😊 Lubię zmiany xd

View more

Next
  • 672
    Posts
  • 2578
    Likes

About ~JULLIETT~:

✅Julia
✅15
✅snap: xjulliettxx
✅instagram: x.julliett.x
✅5sos family

USA ♥