Ask @KacaLuthfi:

Kaca Luthfi
Latest answers

yaa ampun alay --"kek nya tahun dulu semua anak2 juga alay deh kan pas jaman nya :D

U level alaynya lebih tinggi sedikit diantara yang lain. Hahaha

View more

first impression dong

Puteri ARL

Cantik sih, tp sayang alay. Langsung ilfil. Wakakakak.

Tp itu dulu. Sekarang mah udah cantik, kerjaan bagus. Wife-material banget. Hahaha.

View more

dear puteri ....

Puteri ARL

Buruan pulang Jakarta, gue kangen! Hahahaha.

I wish I could turn back the time ;)

View more

How many times do you hit the snooze button before getting up?

Errrr, 3 times, maybe?

View more

What do animals dream about?

Hello, dogs?

View more

Do you prefer talking or texting?

Talking, lol.

View more

kalo kamu dapet voucher liburan 2juta, mau dipake liburan kemana? :)

M Mushthafa Naufal

I'm gonna use it to buy Paddock Pass of Singapore GP.

View more

how's your first day in 2015? :-)

M Mushthafa Naufal

Entahlah… Biasa saja, yg saya lakukan hanya tidur, sepanjang hari.

View more

If you had to get on a 14 hour flight, who would you want to sit next to?

Jessica Veranda.

View more

flbck caa

rizki rizmawati

Sudah lama di-follow :3

View more

If you were going to Mars, which one item would you bring with you?

Space shuttle (?)

View more

Kenapa bisa addicted sama jkt 48 deh?

Hmm, taraf gue masih normal kok, blm smp addicted. Then, if you're asking for a reason, I have no specific reason. I just love to watched them, interact with them and their fans, I just love it. This is my own definition of happiness.

View more

What is your favorite sport to play?

I love swimming but hardly to find time doin' that, so jogging is fine.

View more

Have you ever played golf?

Nope.

View more

Whats your favorite sportswear brand?

Puma :))

View more

What associations do you have with the word "circus"?

Lion, clown, trapeze, trampoline, elephant, colorful tent, night time, etc.

View more

Are you a traveler or a homebody?

Traveler. *poke Rovellers* ^^

View more

When was the last time you screamed?

It was when I sat in the cabin of Gallardo and its engine screamed 'till the maximum revs! :)))

View more

What picture comes to your mind when you hear word "fun"?

BMW

View more

jawab dengan ya/tidak... apakah anda akan menjawab tidak?

M Mushthafa Naufal

Ya kali......

View more

Haaaah. Dikampus anaknya rame, asik sih, deket sama siapa aja, tukang nonton drama korea di hp-nya, kalo makan dikantin sama gue keseringan kita berdua pesennya sate usus, buat IP nya gue blm tau deh, soalnya pas ngisi krs dia gak dateng sih. Udah kan?

Ridzka Dhaifina

Kali ini sudah :3 Bilang aja, salam dari gue. #kenalajakagak

View more

Tikus kalo ulang tahun minta hadiah apa?

M Mushthafa Naufal

Keju! #kemudianditoyor #lokatatomandjerry

View more

apa bedanya soto ama sop? *nanyaserius

M Mushthafa Naufal

Gue ga tau bedanya, tp gue tau persamaannya. Mereka berdua sama-sama enak! :D

View more

apanya yg mau diceritaiiiiiin-_-

Ridzka Dhaifina

Ya apa kek, dia di kampus gimana, deket sama siapa, IPnya bagus atau ngga, dan yang lain lain :3

View more

Loading…

About Kaca Luthfi:

Man with grammar problems. Interested with cars, Formula One, int'l aviation, public transport, Westlife and JKT48. Pemalu & (mencoba) fashionable!

Papa Kilo