Ask @KacperSzura:

Related users

20 Faktów o mnie ;3

MarlenaTarsa’s Profile PhotoMarlena
1.Marlena
2.Tarsa
3.Mieszkasz w Gorlicach
4.Chodzisz ze mną do klasy
5.Ładna ;D
6.Mądra
7.Miła
8.Masz czarne włosy
9.Lubisz mi brać telefon xdd😂😂
10.Przyjaznisz się z Kaśka
11.Lubisz mnie ;D (chyba)
12.Jesteś ode mnie niższa xd
13.Starsza xdd😁😂😀😉
14.nwm
15.Masz fb
16. Masz snapa
17.Masz kompa i laptopa
18.Masz Samsunga telefon
19.Fajny pokrowiec
20.Tyle ;*

View more

Dawaj 20 faktów o mnie :D

KoteceqMmm’s Profile PhotoNatalia
1.Natalia
2.Nati
3.Rafa
4.mieszkasz w Pławnej
5.chodzilaś ze mną do kl 7 lat
6.lubię Cię 😊😀😁
7.masz fajne włosy xD😊😁
8.masz brata
9.młodszego
9.mieszkasz na górce
10.idziesz teraz do 2 gim.
11.lubisz mnie (chyba)
12.W 1 gim. siedziałam z Gibką
13.masz 12 numer w dzienniku
14.będziesz mieć inny (chyba)
15.Jesteś ode mnie niższa
16.byłaś dziś na orliku
17.Bylem u cb w domu
18.Jesteś śmieszna
19.zwariowana xD😊😂😂😀
20.tyle xD

View more

Next