Ask @KarolinaHass:

co zrobić, aby nie być wredna wobec chłopaka? xDD niby wszystko w porządku, mam w miarę dobry humor, nie jestem z nim poklocona, ale gdy z nim pisze to zaczynam być chamska, wredna i taka no...nie kochana masz pomysł, jak temu zaradzić? bo trochę zmuła xD PS. widze się z nim za 2 godziny

Powiem ci że tez u mnie pojawia się czasem ten problem, musisz postawić się w jego sytuacji gdyż moze być mu przykro, ale przede wszystkim trzeba sie ogarnąć samemu to przemyslec i zapanować nad sobą i bedzie dobrze :3

View more

Next