Ask @Kejzade:

Kejża
Latest answers

Kiedy coś na zastrzyku? :3

Boże, nie wiem. Nie mam pojęcia. Przepraszam. T____T

View more

17 lutego, dzień kota. <33 Masz kota, świętujesz? Lubisz koty? *mruuuu*

Faworek

Nie mam. Nie świętuję. Niektóre lubię.

View more

Warto walczyć o swoje?

Faworek

No pewka!

View more

Co Cię odstresowuje?

Faworek

Nutella. Pisanie. Moje psiapsi, które gadają głupoty, jak tylko mam zły humor (Maja, Doms <3333). Głos Andrzeja. Jego ramiona. Słuchanie muzyki. Oglądanie głupich filmików na youtubie. W sumie jest wiele rzeczy, które potrafią mnie odstresować.

View more

Co było pierwsze: jajko czy kura?

Faworek

eeeeeeee XDDDDDDD

View more

Jak wyglądało Twoje dzieciństwo?

Faworek

Było szczęśliwe, zdecydowanie. Pełne miłości, nutelli i siniaków. Bez żadnych zmartwień, przepełnione kłótniami z siostrą i różnymi zabawami. Moje dzieciństwo było idealne. Szkoda, że tak szybko minęło. :c

View more

Jaki jest ostatni sms, który ktoś Ci wysłał?

"Zatłukłbym go jakby coś Ci się stało" <3

View more

Ale z drapanka chociaż przez jakiś czas czerpiesz przyjemność. ;__;

Mayako

och, ale tylko przez chwilę, potem już tylko cierpisz XD

View more

Wolisz ciągły ból czy ciągły świąd?

Ból. Jak swędzi, to się drapiesz. Jak się drapiesz, robią się rany. Rany bolą. I wtedy nie dość, że ciągle swędzi, to jeszcze ciągle boli. XDDDDD

View more

I TAK NIC TAM NIE ZNAJDZIESZ XDDDDDD DOSŁOWNIE XDDD

Mayako

Tak myślałam. XDDDD

View more

OD MOJEJ GŁOWY TO TY SIĘ TRZYMAJ Z DALEKA. XDDD

Mayako

hahahahahah XDDDDD w sumie to może masz racje, jeszcze zostałby mi uraz XDDDDDDD

View more

DZIUBASEK

czy ktoś widział dziub-dziuba jak wygląda dziub-dziub...

View more

Wyobraź sobie, że przez jeden dzień możesz mieszkać w czyimś umyśle – kogo wybierzesz?

Mayako. Chciałabym wiedzieć, co sie odpierdala w tej głowie. XDDDDDDDDDDDDDD

View more

Jaka jest Twoja droga ninja? Gdzie chcesz w życiu dojść?

Faworek

Chcę być supi położną!

View more

Co sądzisz o powiedzonku ,,faceci to świnie''? Zgadzasz się z nim czy wręcz przeciwnie?

Faworek

Ciężko powiedzieć. Baby to też świnie. xd W każdym człowieku czai się świnia i tylko od niego zależy, czy pozwoli jej pobrykać, czy nie. xd

View more

Jaka jest jedna rzecz, za której wykonanie prędzej komuś zapłacisz, niż zrobisz ją samodzielnie?

Nie zjem pomidora. Nigdy.

View more

Łzy to oznaka siły czy słabości? Jak często płaczesz? ~

Faworek

Osobiście uważam, że słabości, bo płaczę zwykle wtedy, kiedy sobie z czymś nie radzę i nie chodzi mi tutaj o zaliczenia itd. Niezbyt często, ale się zdarza. ;)

View more

Zaiste naprawdę dobrze. Lecz nie będę ukrywać, że coś bym poczytał *this is not to suggest*. Nie no tak nie żartując, liczę, że do końca tygodnia dacie radę, bo mi naspojlerowała i jestem ciekaw co i jak. Ładnie proszę. Naprawdę. Aż oczy mi się świecą.

Akai Tsuki

Jak widzisz dodała zanim zdążyła sprawdzić, jestem taką złą betą. :< Pewnie mnie nienawidzi. ;(

View more

Wreszcie się Ciebie doczekałem, my lady. Jak Ci minął wieczór?

Akai Tsuki

Wspaniale,a Tobie, mój drogi?

(boje sie, boje sie, boje sieeeee)

View more

Witaj, Kejżo.

Akai Tsuki

NIE KRZYCZ, PROSZĘĘĘĘĘĘĘĘĘ

View more

Kasia. To nie Tomek. Ja od razu wyczuje, kto pisze takie pytania. xD

Mayako

Nie? TAK SIĘ POMYLIĆ ._______.

View more

NIE

ale bunt, ty wariacie

View more

Naprawdę nie wiem o kim mówisz?

Dobra frajerze, idź stąd. Nie chce cie tu. Nara.

View more

Wyobraź sobie, że musisz nosić przez cały tydzień ubrania w jednym kolorze – który kolor wybierzesz?

granatowy ;)

View more

Nie wiem o kim mówisz?

Serio? Nie rób z siebie jeszcze większego idioty, dobra?

View more

Loading…