Ask @Krzysiek099:

Krzysiu geju daj 50 faktów o mnie ?????

† Gabi †
1.Gabi
2.Nytko
3.1 klasa w ekonomie
4.Masz rodzeństwo
5.Lubisz w dupe??
6.Cwel?
8.Niska haha?
9.Kazalas napisać mi te fakty juz wczoraj haha ale dopiero dziś napisze ???
10.Lepiej późno niż wcale ??
11.Nie ma punktu 7 XDD
12.Teraz patrzysz ??
13.I się śmiejesz haha
14. Nie lubisz babki od geo haha
15.Ona ciebie tez, nie martw się haha
16.Slabiak w chuj ??
17.Znamy się 2 miesiące chyba
18.Znalazlas mnie na GG ?
19.Mowisz ze jestem przystojny ??
20.Bylismy razem na dworze
21.Za dużo chodzisz serio hah
22.Mialem zakwasy przez ciebie
24.Kisiel ?
25.Zboczona w chuj ?
26.Nie masz chłopaka
27.Ale masz dużo innych przyjaciół ?
28.Jeszcze trochę haha??
29.Mieszkasz na kopcu
30.Kolo szpitala
31.Masz Samsunga
32.Samsungi górą
33.Lamus
34.Nie pije???
35.Nie pali?
36.Niby taka grzeczna hah
37.Ale to nie prawda chuju
38.Masz teraz zw haha
39.Nie jesteś już dziewicą
40.Pierwszy raz miałaś w krzakach
41.Podziwiam cie ?
42.Kiedys tam jeszcze wyjdziemy ??
43.Ale siedzimy w miejscu hah
44.Piszesz z moją Olą ?
45.Nara od niej ??
46.Jest moja ?
47.No to ten XD
48.Przyjaciolka
49.Nie umiem pisać faktów haha
50.Koniec ??

View more

Next