Ask @KsS1337:

A fakty napisz o mnie, bardzo plosie ^^ :) miiiiliooon trylion faktow !!!

Poluchna’s Profile Photo...kompris
No niech bedzie :D
1. Aleksandra :D
2. Ola, bez K :D
3. Pacewicz
4. Dla mnie Olinkaa ^^
5. Nie umiem tego pisac -,-
6. Ale okej... Dla Ciebie ^^
7. Masz DOWNA !
8. Ale takiego pozytywnego xDD
9. Masz Soncieee <3 <3 <3
10. Ewidentnie alkoholiczka... calymi dniami chleje i chleje
11. Czasem palisz xd
12. Masz super mamcie :D
13. Kazala Ci mnie przeprosic i sie pogodzic :D hahaha xd
14. Troche sie ostatnio popsztykalas z rodzicami :/
15. No patologiczne rodziny w chuj xDD
16. Masz chlopaka, Tomka ^^ Tomek <3 Tomek <3 Tomek <3 Tomek <3 hahahahahha xDDD
17. Dni Gorowa, przypal !
18. Z siedmioma.. !
19. Pocieszyciel T... haahahhahahahhaha :D
20. Chodzimy razem do klasy :v
21. Przyjaznimy sie niecałe pol roku ? xD
22. Dwie klotnie !
23. Pierwsza tydzien, druga mama kazala Ci sie odezwac <3 hahaha xd
24.Pomagasz mi zawsze jak potrzebuje cos ^^
25. Moge Ci o wszystkim napisac ^^
26, Kujonek :*
27. Sporo sie uczysz, ale tez takim leniem jestes :D
28. Zielinski mnie prosi o Twoj numer telefonu.. hhahahhaa xd
29. Śliczna *-*
30. Szczupła *-*
31. Uwierz w to glpuku ! :P
32. Naprawilas szafke :O :O i lozko :O
33. Ksiezniczka ze srubokretem ^^
34. ODROSTAMI MOZNA SIE ZARAZIC.
35. 75.... ^^ hahahhahaha xD
36. Malutka ^^ ale nie az tak :D
37. Jestes zabawna i bardzo szczera :D
38. I za to Cie uwielbiam :*
39. JOKERY <3 <3
40. Smiesznie myslisz :D Jak myslisz to przewracasz oczami, pstrykasz dlugopisem, gryziesz wargi, krecisz sie i wgl ADHD :D
41. 08.08 i 08.06 <3 Numer telefonu ^^ W sumie to znamy sie cale zycie, bo nasze mamy razem lezaly... :D Jak to starsza :(( oszukane.. ! XD
42. To.. to.. to jak to...
43. To nie trwa jeden dzien ? :( hahahha xd
44. Masz sporo przyjaciol :D
45. Masz ekipe w Kaminsku :D
46. Fanka Sovii <3 haha :D
47. Potterhead :>
48. Jestes jakas chora z tym Harrym, po 10 razy ogladac jedna czesc.. wszystkie ksiazki czytac.. :D prawdziwa Poterhead :D
49. Zabralas mi mojego szympansa :( :(
50. Tak duzo tego... normalnie sie spocilem xDDD hahahhaha
51. Jestem od Ciebie lepszy, przykro :*
52. Nie lubisz pewnej osoby :D
53. Ta osoba chyba bardzo lubi mnie.. hahhahah xd
54. Moi rodzice Cie lubia :P
55. Rasti i Sonia !!! <3
56. Potrafisz zdenerowac, downie ! :P
57. To kiedy ide na te piwo z Twoja mama ? :D hahhaha
58. Zboczona !!!
59. Skojarzenia jakies od razu masz ! XD
60. Nerowowa, bardzo, nerwusek :* :D
61. Uparta jak osioł !!!!
62. Jeszcze nie widzialem tak upartego czlowieka ;-; XD
63. Koncza mi sie pomysly ! :C
64. hmmmmmmm :D
65 ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) Takie wkurwiajace... :D
66. No juz koncze downie :*
67. No i napisalem wiecej faktow, jestem leszpy :*
68. No jestes tak troche jak siostra ^^ :D starsza, jprd xDDD
69. No i jak na prawilnego gimbusa przystalo, 69 :D Dziekuje za wszystko, ze jestes i wgl <3
70. KOONIEC :D
PS: A SSIJ

View more

A fakty napisz o mnie bardzo plosie   miiiiliooon trylion faktow