lolka
Latest answers

kiedy będzie wiadomo coś więcej z obozem na którym masz być ambasadorką?

Sama bym chciała już wiedzieć coś więcej:)))))

View more

w jakiej aplikacji moge nagrac ekran?

Nie mam pojęcia :o

View more

Sama jestem w posiadaniu tej paletki z IsaDory (a dokladniej mama, haha) i nie wiem jak Ty, ale sadze, ze jest supi, w dodatku IsaDora nie testuje na zwierzetach

Julia

Taaaak, to też jest paletka mojej mamy i jej używam i też uważam, że sztos, piona!

View more

jakiś pomysł na naukę ang?

Nie mam niestety, mi ang łatwo wchodzi

View more

Ej wiesz ze Izabela Kisio Skorupa pozyczyla od Rafalali 5 tysi na lifting pochwy?

?XD

View more

jakie kosmetyki kupic przyjaciolke na urodziny? przede wszystkim zalezy mi na jakiejs dobrej paletce cieni i palecie do konturowania, co polecasz? (drogeryjne koanetyki i budzet ok 120zl)

ejsodj

Hmmm może paletka od make up revolution? Jowi mi kupiłaś urodziny i jest super, jeżeli chodzi o bronzery, to ja próbowałam tylko czekoladkę od Bourjois i ten co na jpg, ale z tego co wiem, oba są trochę droższe:(

View more

W moim mieście nie ma spoko szkoły,ale w szkole w innym mieście to mega mi się podobało i dobrze się czułam w tej szkole,ale problem jest w tym , ze muszę jeździć dwoma autobusami i nie wiem czy to mi się opłaca.Z drugiej strony chce zmienić towarzystwo a wszyscy idą do tej w kt muszę jeździć dwoma

Mi dotarcie do szkoły autobusami zajmuje koło 40 minut i też się przesiadam, także trochę dojrzałości w tej sprawie, to nie koniec świata. A odnośnie towarzystwa, na pewno będzie wiele nowych osób!

View more

Dasz zdjęcie bransoletki ze wstążka z Lilou ?

Natalia Bochman

Dlaczego większość ludzi zadaje pytania anonimowe ?

MiniJestem

Nie wiem ale w takim razie gratuluję odwagi

View more

hejka słyszałaś już Imagine Dragons - Thunder (Audio)? :)

Nie jeszcze, bo mnie nie ma w domu:(

View more

Komu najlepiej ufać?

MiniJestem

Najlepiej to chyba nikomu

View more

Polecasz jakiś tusz do rzęs?

Ten jest sztosem

View more

Czego używasz do włosów? Jakie produkty polecasz? Piękne masz włosy.

Niczego konkretnego, zawsze jakieś lekkie szampony i odżywki, jakie tam tylko się trafią, po kąpieli odżywka w sprayu i jedwab, ewentualnie jakiś olejek

View more

A słyszałaś o tej spinie pazia vs pola?

Nie wiem kim jest jakaś Pazia, nie wnikam w internetowe spiny naprawdę, jeszcze mam swoje fajne życie, w dupie z nimi haha

View more

a podobają ci sie jej makijaze?

Tak, wszystko co tworzy bardzo mi się podoba i bardzo to propsuję. Fajna dziewczyna

View more

Znasz Pole Pelszen?

Polcia jest bardzo inspirująca 👼🏼

View more

Często nie chodzisz do szkoły bez powodu?

Zawsze chodzę do szkoły, dzisiaj miałam powód, bo z siedmiu lekcji, miałam 6 okienek i jeden, planowy angielski, więc ruszanie się z domu nie miało sensu

View more

Twoi rodzice nie mieli nic przeciwko,żeby Mateusz u ciebie nocował?

Biorąc pod uwagę, że mieszkamy od siebie tak daleko, spotykanie się na jeden dzień byłoby głupotą. Zawsze jak się widzimy, to na cały weekend albo dłużej i żadne z naszych rodziców nie ma z tym problemu.

View more

Jak długo chodzisz z Mateuszem?

5 miesięcy

View more

Lepszy 32 czy 31 według ciebie?

No przecież to tylko kwestia odcienia, każdy z nich jest lepszy dla kogoś innego, ale mi na wiosnę zdecydowanie bardziej odpowiada 32

View more

Jaki masz kolor tego kremu cc?

32 teraz, ale wcześniej miałam 31

View more

Chodzisz jeszcze na pole dance?

Niestety nie, bo Emi mi się wyłamała:(

View more

Jejku, patrząc ask/instagram/snap to masz świetny gust serialowy i muzyczny aa💖

Maja

Odnośnie muzycznego, bardzo często to słyszę, dzięki haha 👼🏼

View more

Co sprawia że jest taka radosna cały czas ?

Myślę że to kwestia mojego charakteru i podejścia do życia, ale też moja super ekipa i chłopak przede wszystkim

View more

wolisz kabaretki zwykle czy takie z dużymi dziurami ?

Zwykle chyba, w tych z dużymi dziurami czuję się goła, ale na zdjęciach fajnie wyglądają 😅

View more

Loading…

Ask @LOLka33:

About lolka:

Ola | 17 | Blogger | Jelenia Góra
Blog: olasidorowska.pl
Youtube: Ola Sidorowska
Instagram: olasidorowska
Snapchat, vinted: lolka33
- canon 60D
- iPhone 5s
montaż filmików - Camtasia Studio 8
Grupa na fb - Biedronci Olci