Ask @LewyProsty21:

Słońce, pisz fakty o mnie :D <3

Misia.
No to tak
1- Michalina ♥
2- Albo Michał albo Halina...
3- Mój Zajączek :*
4- Moje słońce :*
5- Masz downa
6- Mówisz że ja mam downa
7- Ale to Ty go masz
8- Dobry gust :D
9- Bajdzio bajdzio tolerancyjna baba z Ciebie..
10- Trochę niefajnie
11- Szanuję Twoje poglądy :D
12- Ty szanujesz moje
13- Mimo, iż są zupełnie inne xd
14- Jeżeli dobrze pamiętam poznałyśmy się mega dawno o 15:06 [czytaj; zero sześć]
15- Miałyśmy swoje święto, ale nie wyszło xd
16- Dobra dupa :D hahha
17- Turbo (???)
18- Masz szparę między ząbkami :D
19- Śliczna :*
20- Chudziutka :*
21- Kochana :*
22- Ale i tak cwel
23- Nie wiem czy lubisz ocet
24- Ale myślę, że tak
25- Czasem Ci piszę o fajnym chłopaku :D
26- Ty mi też :D
27- Mam Twoje zdjęcia :D
28- Pierwsza napisałam xd
29- Czasami chyba mnie podrywasz
30- Ale to nic XDD
31- Fajnie ciśniemy gwarą, tuż
32- Śmieszna i zabawna baba do wzięcia :*
33- Ogólnie głupia jesteś xd
34- "Aż mi się browara zachciało" XDD
35- Ładne laczki xddd
36- rocznik 98'
37- Ale nie Ty kochanie, Ty jesteś rocznik 00'
38- Latasz po miastach będąc w innych miastach XD
39- Głodna jestem trochę, to tak na marginesie xd
40- Blondi xd
41- Ale jednak nie :D
42- Gangsta 100%
43- Kolędowałaś chyba cały grudzień...
44- Albo jakieś 4 dni xd
45- Mogłabym tak pisać o Tobie cały czas
46- Bo jesteś bardzo supi człowiek:*
47- Polska trudny język
48- Czysty organizm :D
49- Umysł również xd
50- Jesteś pojebana
51- I przystojna
52- Bardzo mocno Cię kocham! <3

View more

możesz napisać jak się odrzywiasz? jaką diete stosujesz? bo jesteś meeega szczupła i chcę wiedzieć jak to zrobiłaś

Ja się nie trzymam jednej diety. Ja eksperymentuję :D Serio, lubię mieszać składniki które do siebie nie pasują i sprawdzać jakie mieszanki wywołują efekt zwrotny. :P I tak mieszam to na jakiś czas, była dieta fit, była dieta wegańska, były same warzywa, sprawdzałam też ile wytrzymam na samej wodzie, a ile ogólnie bez jedzenia, itd. Wiem, że tak się nie powinno robić bo coś, ale ja to lubię. I nikogo nie namawiam aby chodził moimi ścieżkami. xd

View more

Next