Ask @MagdaBozek:

Kiedy ostatnio byłeś/aś u fryzjera :) ?

☆Marlena☆
w sobotę :( musiałam ściąć 6 cm :((

View more

Jakie perfumy najbardziej lubisz :) ( nazwa ) ?

☆Marlena☆
Dolce & Gabbana Light Blue booooooooskieee <3

View more

Wolisz mieć proste czy kręcone włosy ?

☆Marlena☆
Falowane ;)

View more

podoba ci sie kolakowski ?

nawet nie wiem kto to

View more

Od kiedy masz ask'a :) ?

☆Marlena☆
Od roku? Coś koło tego

View more

Miłego wieczorku : )

Paulina

czesciej robisz zdjecia aparatem czy telefonem? ;p

Gabi !
Telefonem bo mamy beznadziejny aparat :/

View more

Byłeś/aś kiedyś w Telewizji ;D ?

☆Marlena☆
Hmm.. Żeby coś mòwić to nie ale było mnie widać w tle :D

View more

Odchudzasz sie? XD

Gabi !
Od 3 lat

View more

Szczęśliwego nowego roku :D !

☆Marlena☆
Dzięki :D nawzajem :)

View more

madzia jakie zdjecie❤️

❤️

View more

Dasz tu jakas piosenke? ☺☺☺ milej nocki ☺☺

Gabi !

ile osob cie obserwuje? c:

Gabi !
Mało :x

View more

dzień dobry, miłego dnia:)

Paulina
Dzień dobry

View more

Kiedy obchodzisz Sylwestra? XD

Jak tam, już jakies plany na sylwestra? ☺

Paulina
Idę chyba na imprezę ale nic jeszcze nie jest w 100% pewne.

View more

Jaki jest Twój ulubiony kwiat?

Sakura *.*

View more

jest jakaś piosenka, która kojarzy Ci się ze świątecznym nastrojem?☺

Paulina

o jezu Madzia jaki av piekny❤️

✊✌️
ojej Kubuś :* dziękuję ♥❤️

View more

jak humor? ☺...

Paulina
Jestem chora i juz mam szczerze dosc...

View more

Hmmmm... Ostatnio zastanawiam się jaki jestem. Opiszesz mnie w paru zdaniach lub wypiszesz fakty jeśli jest Ci łatwiej? Bardzo dziękuję!

Szczerze ? Uważam Cię za bardzo inteligentną osobę. Jednak ludzie często uważają Cię za idiotę bo lubisz się trochę powygłupiać :-) Jesteś też bardzo pozytywnie nastawiony do życia, miły i zabawny :-)

View more

siemka siemka misiaczku :** do zobaczenia na zajęciach <333

➰αиgєℓσƒdαякиєѕѕ➰
Jeeejjj :-* <3 <3 <3

View more

Ale ten Wojtek jest zajebisty, nie?

GŁOSUJ NA WOJTKA!!

View more

Next
  • 463
    Posts
  • 6320
    Likes

About Mała czarna...:

Madzia #polishgirl #16 # ♥ Echelon ♥ # ₪ ø lll · # BDF # ballroom dancing# o resztę pytaj :)
http://instagram.com/mazda0907

Zamość