Ask @Magdula1:

Related users

Boże dziewczyno ty chyba nie wiesz co mówisz... Mimo tego że Maćka nie ma to ty robisz sobie co tylko chcesz... Moze nie ma go tu z nami ale jest tam gdzieś w niebie i patrzy co robisz, a w szczególności co robi jego zasrany braciszek. Boże przecież to jest nie pojęte. Pomysł czasem o Maćku !!

Wiesz co uważam o tobie Dziewczyno? Myślę ze nie wiesz co znaczy miłość, myślę ze nigdy cie nikt nie pokochał tak mocno aby być z toba na zawsze, myślę ze twoje życie jest tak nudne ze zajmujesz się moim, uwazm ze skoro mówisz mi ciągle o Macku i Danielu to jesteś po prostu najzwyczajniej w świecie zazdrosna, myślę ze skoro mówisz ze jestem pośmiewiskiem dla Ludzi... To może tylko i wyłącznie dla tych którzy są tak tępi jak ty, nie masz prawa obrażać mnie Daniela czy Też mówić tu Macku który tu nie zawinił i chciał by zebym była szczęśliwa nie ważne z kim. Myślę ze jest on wdzięczny Danielowi za to ze zaopiekował mnie w najtrudniejszych dla mnie chwilach. Masz racje ja sama nie umialam tego zaakceptować ich siostra również powiedziała mi ze kamieniami w nas rzucać nie będzie ale blogosławić ale to zaakceptowała z powodu tego ze zna nas bardzo Dobrze i wie ze nie Poradzimy sobie oddzielnie ponieważ Daniel to chłopak który nigdy wczesniej nie był zakochany. A wiec Dziewczyno jeśli kolejnym razem cos powiedz to zastanow się 100 razy.

View more

Jest mi cholernie szkoda Daniela i wogóle całej jego rodziny że trafili na ciebie. Na taką pustą lale która leci na każdego chłopaka. Dla mnie to jest nie pojęte jaka ty jesteś... Wstyd po prostu wstyd. Chociaż zmień zdj prof na fb. Uwierz że ludzie ostro wzięli cie na języki.. jesteś pośmiewiskiem!

Lepiej ci juz tym zdj? Zesrasz się wkonco. Jak byś była w mojej sytuacji to byś zrozumiała ze problemy zbliżają ludzi... A co do tego czy krecilam z Danielem juz wcześniej zastanowić sie powaznie nad tym co mowisz ... Bo mówiąc też ze jestem pusta lala która leci na każdego chclopaka tez nie masz racji.
Wiesz co mam ci do powiedzenia? Pierdol się domyslam się kim jesteś i lepiej idź zainteresuj się swoim życiem a do mojego się nie wpierdalaj.

View more

Jest mi cholernie szkoda Daniela i wogóle całej jego rodziny że trafili na

Ty największy. Normalna osobą mająca szacunek do zmarłego chłopaka nie wiązała by się z jego bratem

Następnym razem dziewczynko wyłącz sobie status jak chcesznie chejtowc bo juz najprawdopodobniej wiem kim jesteś i wiem ze mój i Macka związek chcialas popsoc ...pffyy dobra wiesz chyba musimy pogadac priv więc zapraszam

View more

Co nie odpowiesz? Nie pociśniesz anonimkowi? Radę Ci się poważnie zastanowić nad swoim zachowaniem i "miłością" bo to jest chore..

Właśnie zacznijmy od tego ze mnie nie znasz i nie będziemy rozmawiać o Macku ani Danielu chcesz wiedzieć co myślę o twojej opinni to zapraszam na priv.
.. Ci co mieli to zaakceptować to widocznie zaakceptowali twoja opinia mogę podetrzec sobie tyleczek . buziaczki😘

View more

Co oznacza miłość ?

Miłość to coś wielkiego cos czego nie da się od tak opisać to cos gdy ktoś jest dla nas ważniejszy niż my sami, to cos gdy w pobliżu jej wstrzymujesz na chwilę oddech , coś gdy twoje serce bije znacznie szybcie, gdy nie możesz oderwać oczu.. Nie umiem tego opisać ... Oznacza to chyba ze ktoś jest dla nas stworzony

View more

Next