Ask @Mags04:

Mags
Latest answers

rozdział jutro czy w sobotę? :D

sobota raczej ;p

View more

hahhhaha Mag i Pen ? hahah beka ale zryje mi to psychikę :P

Mi już zrylo hahah

View more

Hhaha zgadzam się! To będzie bomba!

Hahaha na pewno będzie XD

View more

Niech Mags i Pen zostaną lesbijkami i niech będą szczęśliwe razem...A Niall niech się w dupe pocałuje -.- Tak samo Harry i Matt.

Jak tak zrobię to będzie bomba XD

View more

mam takie dziwne coś ale... chciałabym żeby Pen i Mags zaczęły sie całować czy coś a tu niall wchodzi i takie "Wtf?" xddddddddddddddddddddddd

OMG ZRYŁAŚ MI ŻYCIE HAHAHAHAHAH XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

View more

nie wiem po prostu od początku jakoś mnie irytował już chyba wole Zayna :/ Chociaż w sumie to oboje działają mi na nerwy. Za to kocha Mateusza i Josha <3 Hahhah

O tak Matty i Josh wymiatają <3

View more

Hejo Mags! :D Wiem,że niedawno dodawałaś rozdział ale muszę spytać: Kiedy kolejny?! Przez tyle czasu nie było nowego rozdziału,że czuję się niezaspokojona. XD No i oczywiście czekam na nowość na YCSM. :))

Hej hej :* obydwa powinny pojawić się pod koniec tygodnia:)

View more

Tak ja tez nielubie Ramosa sprawia ze mam ochote cos rozwalic. :/

Czemu? :(

View more

jejuuuuu Mags i Niall muszą być razem, tyle tazem przeszli,oni nie mogą bez siebie żyć! :DD proszę, nie rozdzielaj ich!

Nic nie powiem, ale jak nasz Niall może rzucić ot tak ciężarną byłą? To nie w jego stylu ;<

View more

jak tam nauka do maturki? xd u mnie ciężko ;)

Nic nie mów xd jeszcze nic nie zaczęłam się uczyć, dopiero nadrabiam 1,5 miesięczne zaległości w szkole :p

View more

Mags i Ramos? Hahahhahahha,3 razy nie,dziękuję. ;>>

Na którym blogu najwcześniej będzie nowy i kiedy? ;))

Postaram się dodać na obu jednocześnie :)

View more

Mags i Ramos <3 koniec kropka. hahahahahahah XDDD

MAGS I PEN XD

View more

masz zajebiste usta!!!!!!!!!! Błagam ujawnij się nam pod koniec bloga HILY <3 mozesz np powiedzieć żeby każdy kto czyta Twojego bogo doda swoje zdjecie a Ty pod epilogiem dodasz swoje BŁAGAM

Dziękuję :D nie, nie ujawnie się, mój ryj jest zbyt brzydki żeby się pokazywać w internetach xD

View more

kiedy nowy rozdział o Kat? <3

OlgaBankowska

Jestem w trakcie pisania :)

View more

Co to HILY?

Hello i love you :) blog o N&M :)

View more

Mag!Planujesz nasz jeszcze czymś zaskoczyć w Najalowym opowiadanku? ^^

No raczej :D

View more

Taak wiem, już to ktoś mi mówił ;d

HILY to całe moje życie więc...ZRÓB TAK ŻEBY NIALL I MAGS BYLI RAZEM. Amen.

nic nie obiecuję! :*

View more

Ano ;d

jesteś niemożliwa <3 :DDDDDDDDD

View more

Zrób dziecko czarne błaga,!!!!! Niech Niall i Mags będą razem! PROOSZE ! BŁAGAM! ZROBIE WSZYSTKO! TYLKO NIECH TO DZIECKO BĘDZIE CZARNE!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH UMARŁAM XDDDDDDDDDDDDDD

View more

MAGS PISZ III CZĘŚĆ !!!! Żeby nie było że jestem niewychowana dodam POPROSZĘ

niestety, HILY zakończy sie na tej części ;<

View more

kiedy będzie nowy na you can't stop me? :))))

właśnie się za niego zabieram :)

View more

Tęsknię za scenami Kat i Liama :((((((

Już niedługo powrócą :)))

View more

Loading…