Ask @MalekDaughter:

pesanan untuk orang yang tak pakai tudung?

Sabda Rasulullah SAW
"Akan datang umatku di akhir zaman terdiri dari kaum wanita yang mana mereka itu, berpakaian dalam keadaan yang telanjang, di atas kepala mereka berbonggol bonggol seperti belakang unta, mereka ini dilaknat oleh Allah dan tidak masuk mereka ke dalam syurga serta tidak dapat menghidu baunya. Dan sesungguhnya wangian itu di dapati jarak perjalanan Lima puluh ribu tahun perjalanan."
Sudah cukup kah amalan kita? Sudah bersediakah kita? Tepuk dada tanya iman.

View more

setakat 3 tahun ni , kelas korang , mana yg korang paling syg ? satu kelas je ..

Duhmakk satu je ke? Like srysly setiap tahun ada kenangan yang tersendiri. Form 1 masih hingusan ttp disitu bermula lah ikatan persahabatan. Form 2 masih nakal maybe. Hahaha. Form 3 ukhuwan makin rapat senang susah bersama. Aku baru tahu betapa pentingnya ilmu.
So yah aku pilih 3 Takwa.

View more

suke lagi tua ke muda?

Hidup kita semakin tua bukan semakin muda. Kalau dah ajal tak kemana. Perbaiki diri, iman dan segalanya. Kita tatau bila ajal kita akan tiba. Allahu.

View more

klu ko dilahirkan smula... spe ko nk jadi?

Being myself again. Tak perlu nak jadi diri org lain. Bersyukur seadanya apa yang dikurniakan oleh Dia. Mungkin Allah tak jadikan kita seperti apa yg kita mahu sebb Allah tahu kita tak mampu or sbb mungkin kita akan dapat susah. Bersyukurlah seadanya okay.
Sorry klu jwpn merepek. Hehe

View more

Next