Ask @MalutkaMou:

co tam u ciebie?

someone
Z czego to fragment bo znalazłam w zeszycie
"Nigdy więcej. Nigdy więcej nie pozwolę by ktos mnie tak potraktował! -wrzasneka Emily rzucając o ziemię flakonem perfum które dostała niegdyś od Paula. Paul Johnson. Wysoki, szatyn o jasnych oczach. Dobrze zbudowany i idealny materiał na chłopaka. Czy napewno? Emily nie wyglądała na zadowoloną. Flakon rozbił się na mnóstwo kawałeczków rozrzucony po calej podłodze a słodki zapach ich zawartości rozniósł się po pokoju budząc yorka który spał w swoim legowisku w rogu pokoju"

View more

tęsknię

someone
Laska mieszka z matką. Jej ojcem jest jakiś znany muzyk który kiedyś przeleciał jej mamę. Kobieta jednak mówi o wielkiej miłości. Gdy dziewczyna kończy 18/20 lat postanawia pojechać na spotkanie z ojcem. Akurat zespół gra w sąsiednim stanie wiec to wydaje się nie być problemem. Tylko matka niezbyt przychylnie na to patrzy. Dziewczyna więc ucieka z domu. Najpierw autobusem. Pech chce że psuje się i cudem dojeżdżają na stację benzynową. Gdy dziewczyna idzie do toalety autobus odjeżdża i zostaje sama. Na stację podjeżdża samochód. Dziewczyna podaje się za pracownika i oferuje zatankowanie. Gdy mężczyzna na chwilę ją spuszcza z oka, wsiada do jego auta i odjeżdża. Nie zdążyła jednak zatankować i w mieście samochód pada. Zostawia go więc. Kluczyki zabiera ze sobą jednak na wszelki wypadek. Włóczy się po obcym mieście. Śpi w samochodzie a następnego dnia będąc na śniadaniu w knajpie spotyka mężczyznę któremu ukradła ten samochód. Po krótkim pościgu i wyjaśnieniach i błaganiach o nie wzywanie policji tych dwoje się dogaduje. Mężczyzna postanawia pomóc dziewczynie ponieważ ma parę spraw do załatwienia w okolicy jej celu. Razem jadą do sąsiedniego stanu. Po koncercie ojca, dziewczyna wbija na zaplecze. Po wymianie paru zdaniach dowiaduje się jak bardzo ojciec miał ją do tej pory gdzieś. Jest zawiedziona jego osobą jednak poznaje przy okazji osobę która ma na ojca całkiem ciekawy wpływ. Jest to jego diler. Mężczyzna który przywiózł dziewczynę stanowczo odradza jej kontakt z dilerem ale ona nie słucha i brnie w tą znajomość.
( Tyle jakoś wymyśliłam. Nie wiem co to ale jak wpadło to siedzi mi w głowie)

View more

aaa no i za calkiem niedlugo ci napisze jakis wstęp

someone
Hm. Nie wymyśliłam za wiele.
O tym właścicielu to myślę żeby miał 27 lat. Wygląd opisze ci później. Jest zabieganym pracownikiem korpo który właściwie pojawia się w domu tylko na noc albo od wielkiego dzwonu ma czasem wolny dzień. Ogólnie mega szanuje tamtego chłopaka za to jak się poświęca dla tamtej pracy. Czasem trochę mu każe mniej zapłacić bo wie że zbiera na to żeby móc poprostu żyć . Dom wynajmuje innym bo sam właściwie z niego nie korzysta. Ma wolnych 2 pokoje no i swój który dzieli właśnie z chłopakiem od przebieranek. W jednym pokoju mieszka też dziewczyna której szukają wciąż współlokatorki ale jest ona zbyt odpychająca z charakteru aby jakas dziewczyna z nią wytrzymała. Jest to taki typ dziewczyny wydaje mi się trochę feministki bo chce dorównać facettom. To taka trochę Tumblr ale też niezależna kobieta. Dla niej faceci to dupki ale tylko dlatego że kiedyś żaden jej nie chciał a jak urosły jej cycki i zaczęła ćwiczyć to się zaczęli ogladac. No.. jest miła dopóki ktoś jej nie nadepnie na odcisk a zrobił to chłopak który ma pokój zaraz obok ze swoim znajomym. Nie wiem jeszcze czy ma być bardziej takim typem co nie szanuje kobiet (mięśniak) czy takim który uważa że powinny one być delikatne i ta dziewczyna jest zdecydowanie zbyt wulgarna (romantyk)

View more

odkąd przyśniło mi sie ze a drew zdradza blake'a to jakos jestem na niego podswiadomie cięta xD

someone
-to wyciagniecie dlonj.....jakby ktos mu strzelil z liscia. Uscisnal jednak dlon Alex choć nie puscil jej. Pociagnal nieco do siebie i przytulil. Potrzebowal tego. Potrzebowal jej. Nawet przyjacielskiej ale bliskosci- wybacz...za bardzo za toba tesknilem by teraz cie nie przytulic -powiedzial gdy juz ją puścił. Poglaskal ją po glowie czule i z troską jej sie przyglądając. Nie bedzie jej meczyl uczuciami. Zostanie jej przyjacielem i to wszystko- To co? Jest miedzy nami okey? Moze....Moze jutro przyjde po ciebie. Na którą masz? Ja na 9.

View more

tęsknię

someone
Pora na wrzutki ze ststego telefonu.
Chetnie bym sie z toba zamienił Alex. Naprawde. Oni przesadzają...-mruknal zabierajac juz swoj zeszyt i zaczynajac mazac na marginesach jakies mutanty ktore dla niego Oczywiscie nialy swoje znaczenie. Kazdy z innego filmu ale tworzace doskonałą drużynę- przekonam twoją mame. Wiesz ze mnie lubi -zasmial sie puszczajac oczko dziewczynie. Coz taki byl smutny fakt. Matka Alex czesto chwalila Alana. Byl przeciez taka jak ona. Pracował ciezko na swoje stopnie i dążył do celu. Czy nie podmieniono dzieci w szpitalu? Niee.....Alex byla zbyt jak Axel. No ale Alan byl taki jak Chloe chociaz nie mozna tak mowic....jego rodzice byli wszechstronnie uzdolnieni. Odziedziczyl po nich talenty. Zwłaszcza jeden....pojawiania sie w dobrym momencie o dobrej porze. Tak...ten chlopak byl poprostu farciarzem. Zaczynal siadac nad podrecznikiem i akurat przychodzili jego rodzice i mówili aby zrobil sobie przerwe. Nie mial co narzekac ale..... CZłowiek zawsze musi sobie pomarudzic. Chociazby na ich wieczne zatroskanie. Jego babcia miala raka, mama miala raka....cholera przeciez on nie musi. Jest odporny na choroby. Chociaz zdarzalo mu sie symulowac. - co powiesz na to zebysmy na nastepnej przerwie poszli na pizze? To obiadowa wiec zdążymy zjesc....a ja juz ją zamówiłem. Będzie na nas czekac

View more

Next