hye ! awak nak sangat pergi dekat mane ? Ask/boom me maybe :D

Tempat yg kerap hujan tapi dalam masa yang sama langit dia selalu dlm keadaan cantik, dekat dengan pantai dan ada banyak bunga tulip kat sekeliling dan kalau ada dua tiga buah bangunan lama kat sekitar tu pun nice jugak 😂 idk buat masa ni kalau dapat pergi tempat macam ni, seribu rahmat dah rasanya

View more

Ask @MeeyaJelani:

About mel:

aku tipu je k ig; meeyajelani