GS maçını izliyorum prenses :) tanışalım? Oğuzhan Enveroğlu

hm bılmm ama sevgılım kızar:D

kendine güvenenleri severim :D Semih Kazancı

ıyııymiş :D

oo iddalıyız yani :D Semih Kazancı

cokkk :D

iyi neyapıyorsun :D Oğuzhan Enveroğlu

öleee sen :D

tmm aşkım :D Özlem Cantürk

muck :D

naber prenses :D Oğuzhan Enveroğlu

iyi senden :D

foto at askm :) Özlem Cantürk

ben sana özel atacamm birazdan :D

bi es de görelim ne kadar esersin :D :D Semih Kazancı

cokk eserım :D

rica etsem son 4 yanıtımı beğenir misin :)) 10 sn. almaz :)) Promises ♚

tmm :D

mervee :D Semih Kazancı

efenndımm :D

hadı ıyı geceler kactım ben :) Abi süper yaa :)

ıyıı geceler:DD

merak etme battal gazinin torunlarıyız bize bişicik olmaz :D Abi süper yaa :)

ovvvvv cokk sertt :D

kahretmesin.. herzaman böyle zeki olmak zorundamıyım yuhh :D Abi süper yaa :)

dıkkat et her yerde bellı etme yabancılarr kacırmasın senı :D

yok yok hayallerime yüzme ögrettim.. sıkıntı yok :D Abi süper yaa :)

zekıce bir davranıs :D

yok heemncik uyumucam.. whatsappta bi son durum degerlendirmesi yapıp ondan sonra dalıcam uykuya.. belki gözlerindeki enginligede dalabilirim belli olmaz orası :P :) Abi süper yaa :)

dıkkatt et bogulma oralarda bır yerde:DD

ben şimdi çılgın mucit fikirlerimin debreştigi o sıcak yatagıma bodozlama dalıvereyim...:):) Abi süper yaa :)

dall dal :DD

burada kalıp senınle yetenegını kesfetme noktasında uzun uzun fikir alısverisinde bulunmak isterdim.. amma ,lakin, fakat, oysa ki, halbu ki,neyse ki uykum gelmekte... :D Abi süper yaa :)

gelmiş gelmiş uyu :DD

deve kusundan taktık kaparsan sıkıntı olmaz :P :D:D

:DDD olabılırr :D

kafanı kuma sokmanda kafi :D

:DD o agır olur bıraz :D

hı tamam Burock

:D

ee sen bir mücevhersin.. mücevherlerde madenlerde olur.. anladın mı simdi olayı ;) Abi süper yaa :)

off ben bır içerde utanıpp geliyorumm :DD

neden :D Burock

sevgılımm kızarr:DD

Loading…

Ask @MerveEser612:

About Merve Eser:

geLecekten sözedenlerın Gıdıısıne hastayımm :D

MERSİNNNN:D

More