#مسابقةه لأول مرة 🙈😹 هتكون عبارة عن ⬅ هدخل ع بروفايل المشترك/ة و هختار بوست عجبني و هعمل اسكرين و انزله عندي بمنشن لي و اكتر بوست هيجيب likes w coins بيكون الفائز ❤ الجوائز بتكون : 100 likes + 1000 coins+ 15 share ◀المسابقة بتنتهي بكرة الساعة 12 يلي حابب يشترك يرسل لي "مشترك" ب Q Good luck 🌸

Dг_|| რäяiäრ ||
بطلي نصب يابت 😏

هو انا نصبت عليك ب شي و انا م بعرف و لا حاجة. !! 😒😒

بتنصبي علي الناس وعايزة تلمي لايكس وكوينز علي قفاهم !

وسيادتك بقي دخلت بنيتي وحللت الموضوع وحكمت كمان لا Really شابوه👏حابة اعرفك شي النصب يلي بتتكلم عنه بيكون بغصب او اجبار وانا مغصبت حد ع شي وثانيا وده الأهم نصب سرقة تزوير م من حقك تغلط بشخص اذا كنت متأكد من حكمك عليه وده م اسلوب ولاطريقة حضارية تتكلم بيها مع حد وانا متعودت ارد الاساءة بإساءة 😊

عمتا انا بعت للناس اللي هيضحك عليهم وفهمتهم !

ده ع اساس انه م حد عارف هو بيعمل ايه ف انت ولي امره و بتنبه يعني طيب تمام م ف مشكلة اهم شي تكون ارتحت ناو و م تنسي ترسل ل كل شخص مشترك و تقوله م تنسي حد بليز عشان م تاخد ذنبه !! 😀✌ Good luck 😊🙈

لا مش ننسي حاضر يانصابه

شكرا ليك ي محترم 😊

العفو وانا بلغت كل الناس اللى مشتركه عشان ميتعبوش روحهم ف نصباية زي دي مقابل انك انتي تستفيدي علي قفاهم

جزاك الله خيرا ب ميزانك ان شاء الله 😊🌸

بطلي تلقحي زي النسوان بس

اتعلم تتكلم مع البنات كويس، البنت مغلطتش أكيد حضرتك مترضاش حد يقول لوالدتك كلمة زي دي 😊داين تُدان ولو بعد حين 🚶🏻‍♀️

وانتي مالك ؟ ادخلي صفحتها شوفي تلقيح النسوان

احترم نفسك ، لو مش عاجبك السؤال كان ممكن متردش انما ردك غير محترم خاالص 😏😏 ردك بيعكس شخصيتك

وانت مال امك ياخي ؟؟

كل رجل ذكر وليس كل ذكر رجل

يلا ياعلق من هنا

جرا اي ي محترم خلصنا بعتت حاجه ومش عجباك خلاص خلصنا

وانت عايز ايه يعني ياشبح

يعم انا لا شبح ولا حاجه بس دي بنت مينفش تشتمها يعني ولا انت شايف ي ي نجم

ياعم وهو انا شتمتها بالعكس دي هي اللي ملقحة عليا ف صفحتها زي النسوان الرطاطه

ي صاحبي هي لو لقحت بردو احنا رجاله مينفعش نرد علي البنات كدا طبعنا ولا اي رأيك

اوكي