Miera Poney
Latest answers

suke stalk awak!

hehehe trima kasih :)

View more

Kalo laki ajak ko kuar ko cakap tanak?? Nape xnak pulak??

hai comel :*

eeeeee hii :)

View more

Nak wechat id boleh? :)

miewapowney

View more

Berapa umur awak ?

18 :)

View more

nak kenal boleh ? >.<

siapa ni ?

View more

Miera sihat?

alhamdulilah shtt :)

View more

Ala kau lupa mira pasal 14 huru hara ni......hahahahahaha satu masa nanti aku kasi tau...

hahaaha aku lupa sialll. k cunn

View more

Masa perhimpunan ▬▬> duduk ▬▬> bosan ▬▬> lukis huruf kat belakang badan kawan ▬▬> suruh kawan teka huruf yang di lukis Pernah buat?

hbs skola daa ,hahahah

View more

Masa hilang handphone, rasa macam nak pusingkan masa balik je kan ?

nak sgt k wehhh

View more

nak jd agentopup serendah rm 10 ??? email kami di agentopupbaru@gmail.com utk detail

kcunn :)

View more

Ala num 14 pun tak ingat lah miera ni...huru hara lah.....ni budak yang tanya pasal hari rabu ni 14....hahahaha budak yg sama kay...

tulaaaa , 14 huru haraa . Sapee eh ni ? mmber aku ni en

View more

ada kerja mana-mana ke?

YOU KERJA DEKAT KEDAI KASUT DALAM FAHRENHEIT TU EH? PATUTLA MACAM PERNAH TENGOK ;3

tak ~ ahha

View more

tempat berhantu miera pernah gie kat mane...?

paling best mimaland

View more

miera main game ke

slot

View more

Weh miera kalo ade laki ajak ko keluar ko nak tak?

tanak

View more

Sayang saya ✗ ?

sape ni

View more

Loading…