Ask @NO3MM3RZ:

What's your opinion on adults eating canned spaghetti o's instead of stringy canned spaghetti? Frosted flakes instead of corn flakes? Toast instead of cooking a big breakfast? (Inspired by my old roommates who thought I was "immature" for eating spaghetti o's. THEY'RE JUST LESS MESSY WHEN EATING!)😂

King Fink
Stringy canned spaghetti? O_o like actual long spaghetti length noodles in cans? Never heard of it.
The ones who make their lives easier with less clean up have their sh!t together ok? Corn flakes aren’t that great without added sugar and banana slices, let’s be honest here. Frosted Flakes have a nice amount of sugar! And who said adults have to always fix up a grand breakfast? AIN’T NOBODY IRL HAVE TIME FOR THAT NONSENSE. especially if you love sleep and are rushing to get where you need to be cause you woke up late accidentally on purpose. Lol i cba to even eat anything in the morning myself, I don’t get hungry right away when I wake up and I’m not gonna force myself to eat when I’m not hungry, ya know?

View more

What sort of impression do you get from someone who says "not all *insert type of person*"?

King Fink
I just think it’s another SJW online tbh. I kind of roll my eyes to that phrase already so when I hear it, I just think “here we go” but I’ll still hear them out because maybe that initial impression shouldn’t be the defining factor. Lol

View more

Who was the last person you assumed something about? What was your assumption, reasoning and was it right or wrong?

King Fink
Earlier today, it was hailing and I assumed this dude was gonna fall on his a.ss cause he was rushing a little too fast in slides.. my assumption was correct and I rolled my window down to laugh and ask if he was okay (in that order)

View more

When a parent is a farmer do you think they have a responsibility to prevent their children from bonding with the farm animals? Why/why not and if yes, how should this be done?

King Fink
In some way, sure but whether they try or not to keep them from bonding to animals, it’s gonna be difficult because they’re around them all the time. Some have control to not have that emotional connection, others don’t.

View more

You have any good feel good songs? 😋

A few of them are:
•The Best Thing (That Never Happened) by We Are The In Crowd
•All I Wanna Do by Travis Mills
•Tear In My Heart by TØP
•Ups & Downs by Kyle
•Bottled Up by Dinah Jane ft Marc E. Bassy and Ty Dolla $ign
•Only by Nine Inch Nails
Pretty much any song with a catchy and upbeat tune are feel good songs to me.. Even though sometimes the lyrics don’t quite match up and are opposite of that 😂

View more

You have any story of meeting someone who was really entitled? 🤔

Tobbe
It was a past customer, she would regularly go into the store. She figured that since she was a regular we could change the return policy for her. Nope not how it works since it would be seen as favoritism or sweethearting. She demanded Corporate’s number so I gave it to her and she called right there, and they told her the same thing I did.

View more

10 random facts for new followers?

1) I’m a lefty and definitely celebrate left-handers day
2) Sometimes, I can be funny (just don’t expect it and it’ll happen eventually)
3) I absolutely LOVE dogs, I have many
4) I have an addiction to playing sudoku and logic puzzles
5) I’m trying to master playing the ukulele, so far I can play like 5 songs lol
6) I love drawing, I’m finally getting back into it
7) I have a huge JSC collection. Whoops.
8) Born and raised in Arizona, USA yet I’ve never been to the Grand Canyon
9) I have a few nicknames, Moana is one
10) I enjoy a memes
Anything else you’d like to know, just ask :)

View more

I noticed that earlier XD the news keeps showing snow too. lots of rain today! Backyard is basically flooded. wonder how the wash area is doing.

Lyndsey
They’re so hyped about the snow too cause it’s more of a northern AZ thing so we don’t know how to act when we get it 😂
Yikes hopefully it lightens up a bit soon! Is there no place for the water to drain out? o:
My front yard is flooded and muddy and I already fell lmao my sister was blocking the walkway so I tried to step around her after she wasn’t listening to my “excuse me”s and I slipped and fell lol :|

View more

+3 answers in: “What do you do when it's too hot to go outside?”

Are you planning on going to places with snow? ❄⛄

Lyndsey
I want to! I saw pictures of north Scottsdale today, and they got a bit of snow there n_n that’s not a far drive for me and honestly, like it hasn’t snowed this close to the east valley or in the east valley since... probably before I was born. Lol AND Mt. Lemmon in Tucson got some snow too o:
Are you gonna go anywhere with snow?

View more

+3 answers in: “What do you do when it's too hot to go outside?”

people doing dangerous things like that o often. They spoke out against the Bird Box challenge too and I was glad they did but couldn't help but think that it only drew more people to take part in the challenge

King Fink
Yeah, it seems like it did. But I guess you can’t really win for losing. People just like trendy things like challenges, whether people advise otherwise or not. Like that chick who had her stuff stolen doing the kiki challenge or those who participated in the tide pod challenge.. ugh. People.

View more

+7 answers in: “What was the last thing to make you cringe or flinch from a movie/tv show/social interaction?”

I'm on the same page as you, there. I find it all very fascinating tbh but I think those that romanticize them need to take a good look at themselves. Netflix recently spoke out against those who are romanticizing Ted after seeing their new series on him. I'm very glad that they speak out against

King Fink
Oh for sure! I’m glad they saw that they know the difference about portraying him as he lived and lured victims, and romanticizing him and spoke up on that.
Speaking of- did you ever watch the ted bundy tapes doc. on Netflix?

View more

+7 answers in: “What was the last thing to make you cringe or flinch from a movie/tv show/social interaction?”

I plan on sending out gaming related questions to everyone sometime soon. Send me the names of the games you play. They can be videogames, card games, table top games, board games etc.

King Fink
Dominos
Chutes and ladders
Mancala
Clue
Mouse trap
Lol basically my childhood games. I don’t play video games, I haven’t in years, so I’m not really in the know of what’s good or not, namsayin?
But tell me why Yoshi’s Island was pretty much the best SNES game to exist?

View more

Sometimes I make myself a decent meal and I think "I should open my own restaurant!".😂 If you had to open your own restaurant, what is a unique food/creative food you would serve? For example, I'd serve pasta boxes. Just like noodle boxes but they'd have pasta, sauce and toppings all in one!

King Fink
What did you make, if you remember? Lol
Jeez I never want to work in a food related job so I haven’t ever thought about this xD I’d definitely have to make something with hot Cheetos. Just something to show my inspiration and my love for them
Hot Cheeto tacos or like the hot Cheeto version of dorilocos. o:

View more

Next