Ask @NabilaSufina:

Nabila Sufina
Latest answers

You pakai phone ape ? Cantik gambar2 you..boleh share tak

IPhone 😊

View more

What makes you wake up each morning?

Sekolah

View more

What is your Song of the week?

Mewangi , akim :p

View more

What slang word or phrase do you love to use?

Bahasa malaysia je

View more

Kau buat kening ke

Mane ada

View more

Who are the people you spend the most time with?

Family friend and more

View more

Aliran ape je eh delta?

Bio , Sp , Kimia , Add math je .

View more

Dah berape lame couple?

19 month . Kot ahh

View more

If you were a farmer, what would you grow?

Mango!!

View more

Kelas apa ni dik?

Delta ! :)

View more

bella result berapa

Uhukkkk jgn lh tanya dah ;(

View more

Assalamualaikum cinta

Nak kene jawab assalamuailaikum rindu ke ? XD

View more

What do you think will be the most popular electronic gadget given as a gift this year?

Ipad air ;(

View more

Kirim salam kat orang sebelah twitcon tu....cute.

Kat @erynn_natasha :p n_n dia mmg cute

View more

Opss sorry jgn marah kat twitter okeyh? Malu lah sikit cakap kat member yg muka macam jamban tu pun ye ? S o r r y .

Kau lah jamban ~ macam bagus sakai

View more

Maybe budak subang ni , cheap with money like shahidah :)

Fvck you and have a nice day . Berani dpn2 you have balls right :p byee

View more

Aku tk ckp kau bodoh , kau pun sama mcm shahidah otak tak pakai .

Siapa tk pkai otak nii ? Kalau aku ckp kau tk reti sedar untung sakit tak hati ?!

View more

Ape ? Ppun tu tk reti sedar untung , gatal .

Bak datang lah cakap terang2 kat aku , takperlu nak jadi bodoh ~ bagi nama yee

View more

Shahidah melampau bt zximm cm to kau baik dia kan !!ajar otak dia !!

Kau ni . Nak kata bodoh marah . Kau tak faham keadaan senyap ye ? Shuuhh shuuhh

View more

What's the worst movie ever?

ALAMAK TOYOL ! Teringat ngn aliah , kitaorang sampai keluar aww

View more

Bellos belluss :p

Ok kenal siapa ni :p nak apee ni xD

View more

pernah gadoh ngan wawa? paling teruk gadoh mcm mne?

Pernahh ah ~ sampai lari rumah ~ xD

View more

Awak sexyy aumm

Astafirullah hal azim ! Zina mata , istifar .

View more

What is the best color for a car?

Red !

View more

Loading…