Ask @NajwaIdris:

Qaisy.
Latest answers

What made you happy today?

Trust me, there's nothing.

View more

pernah tak rasa hati ni 'kosong'?

Tak pernah.

View more

Do you regret anything?

Yes.

View more

Do you prefer to call or text?

Both.

View more

Do you prefer fruits or veggies?

Veggies.

View more

heyy...ask or boom me maybe?? :))

jierah

View more

iPhone or Android?

Android.

View more

suka tak pada orang yg ego tinggi ney?

Bergantung pada keadaan.

View more

benda ape yg awk suka buat bila awk bosan?

Macam macam saya buat, haha.

View more

What time do you usually wake up in the morning?

5.30 or 6.00 a.m.

View more

SalamMaulidurRasul , Sahabat semua :)

Terima kasih, salam maulidur rasul juga ☺

View more

sdg mencintai seseorang dan x boleh nk lafazkn kpd die. tp jiwa trseksa.. kalo awk berada di tmpat saya apa yg awk akn buat?

Saya pernah alami semua tu. Saya berdoa kepada Allah, andai dia jodoh saya, peliharalah perasaan saya tapi mohon jangan biarkan lebih lagi cinta saya pada dia daripada cinta saya pada-Nya. Dan saya juga berdoa, kalau lah dia bukan jodoh saya, tolong jauhkan dia. Alhamdulillah, dia menghilangkan diri dengan tiba-tiba. Mungkin sebab dia bukan jodoh saya. Awak, kadangkala kalau cinta kita tidak dibalas, bermakna Allah masih pelihara kita. Alhamdulillah. Jangan risau, kita sebagai perempuan hanya perlu duduk diam, dan pemilik tulang rusuk itu sendiri akan mencari tulang rusuknya yg telah hilang. Assif jiddan andai ada tersalah atau tersilap teguran saya tu, sesungguhnya saya masih jahil. Saya cuma berkongsi apa yg pernah saya lalui ☺

View more

What have you been thinking about lately?

My homework, lewls!

View more

Siapakah manusia yang paling kamu kagumi dalam dunia ini? :)

Sebenarnya ramai tokoh-tokoh Islam yg saya kagumi, mungkin jugak semua. But the most is Rasulullah saw ☺

View more

Whom would you like to meet?

Rasulullah saw.

View more

Have you ever loved someone you have not met?

Yes, I did.

View more

What's the best news you've ever received?

Nothing err.. maybe.

View more

Who is your hero?

My dad.

View more

Aty tu sape ? bukan la .. ni secret admirer ..

Eh? Oh, okay.

View more

Hai ! Nak kenal boleh ? Nama siapa ? Umur berapa ? Tinggal dekat mana ? Sekolah dekat mana ? Dah kahwin ke belum ? Asal mana ? Bila nak kahwin ? :D

Oh hi assalamualaikum. Number IC tak nak ke?

View more

How do you know when you're in love?

Ermm, cause I feel it. Lol!

View more

Pernag jatuh basikal tak ? :D

Pernag lag. Harhar.

View more

What is one of your favorite foods?

Siakap steam. Mmmm nyummies ☺

View more

hy3 4wnck ..

Haha ni mesti Aty punya kerja.

View more

Loading…