Ask @Nat759:

Co teraz robisz?

❤️Matthew Bojarsky❤️
Nudzi mi sie na przyrce i poodpowiadam na twoje pytanka Mateuszku kolego z lawki

View more

Kogo najbardziej lubisz z klasy? 💁🏽❤️

❤️Matthew Bojarsky❤️
Takiego Mateusza chyba nie znasz i takiego Szymona tez lubie 😋

View more

10 faktów o mnie

❤️Matthew Bojarsky❤️
Jesteś po prostu Bojar tobie fakty niepotrzebne 💁🏼😃

View more

co teraz taka miłośc z vivi?

Normalnie sie znamy, jaka milosc?

View more

Jadasz mięso, czy jesteś weganką/wegetarianką ? :)

Nie jadam mięsa, ale weganka nie jestem :D

View more

Świetny ten nowy kanał :)

Dziekuje bardzo! Jeszcze nie jest idealny, pracuje nad nim 😊

View more

podasz aska nejt? ;)

Nie znam 😭

View more

na ciebie mowia nejt?

Niee, Nejt to przyjaciolka Adzajty, na mnie mowia Nat 😂

View more

Sama wyszukujesz osoby do filmów czy można się do ciebie zgłaszać czy coś?

Wyszukuje ale jestem bardzo chętna na zgłoszenia, bo nie umiem wyszukać wszystkich interesujących ludzi - więc jak macie kogoś to piszcie tu lub na nataliakaczorowska@list.pl

View more

Widze po snapach, ze duzo ostatnio melanzujesz. Gdzie masz Ole? Juz Ci wwka zawrocila w glowce? ^^

#smieszne bardzo pozdrawiam :)))

View more

Kiedy ten projekt dokument filmowu??

Pierwszy odcinek wypuszczam w niedziele, i tak co tydzien nowe, z każdym nowym będą coraz lepsze oraz będą trzy serie, 'rodzaje', ale to wszystko zobaczycie 😎🔜

View more

Do jakiego liceum chodzisz??

Uczęszczam do wspaniałego Liceum Filmowego w Warszawie 😊

View more

Nowy film. PIĘKNY!

Aa dziekujemy! Ola jest mistrzem montażu 😎 juz niedlugo bedzie kolejny tez super!

View more

Nagracie jakiś vlog nowy ? :)

Vlogi beda z podrozy :) i cos podobnego do vloga mozliwe ze zrobimy za 1,5 tygodnia :)

View more

Polecasz szkoły językowe w Warszawie chodzisz na jakieś dodatkowe lekcje?

Chodze na angielski w Early Stage, ale chodze na niego w Komorowie 😃 szczerze mega polecam, ucze sie tam od 5 klasy podstawowki i teraz bede zdawac CAE na C1, naucza mega duzo. Oczywiscie my mamy tez mega nauczycielke 😃 Wiem ze sa ich filie tez w Warszawie, wiec zachecam - poziom mega. Oprocz tego polecam ogladanie amerykanskich/angielskich seriali i filmow i podrozowanie 😎

View more

Poleć jakaś restauracje /bistro ?

A jaka kuchnia? 😊

View more

oh, no to tez spoko, ona, ktostam ejszcze- takie spotkania na youtube mega sie nadaja!

No wlasnie wiec jak pozyskamy wieksza ogladalnosc i publike to napewno cos fajnego zrobimy 😎

View more

No pójście do jakiejś knajpy czy kawiarni z internetowymi foodies, np z instagrama, chyba z paroma masz kontakt? Wydajesz się nadawać do organizowania takich rzeczy xd super by bylo

Ahhh, kontakt taki minimalny mam tylko z jaglowska 😃 ale nie wiem no moze kiedys jak to sie rozwinie
Chociaz i tak to jest mniejsze pole, teraz rozwijac to sie bedzie youtube 😊

View more

zorganizuj jakies spotkanie w Warszawie, Ty, jakies bloggerki z Warszawy ktore znasz. przyszlabym max na to <3

Rozwin to bardziej ;D

View more

zrobcie jakies pogadanki z ludzmi na vlogach! jakies osoby, ktore was inspiruja, ktore sa ciekawe! ludzie sa superowi!

BĘDĄ! Mamy super material z NYC, te 'pogadanki' ktore byly we vlogach to malutka zapowiedz tego co sie niedlugo pojawi, fajny projekt 😊 + zdecydowanie sie z toba zgadzam, ludzie sa super i mamy w planach powtarzac takie akcje 😎

View more

a jakie blogi? polskie :)

Kwestia Smaku, Jadlonomia, White Plate i Coutellerie :)

View more

Czytasz nadal jakieś blogi kulinarne itd, czy teraz masz nowe pasje :) ? (oprócz filmów!)

Czytam, ale najczesciej (oprocz bezkonkurencyjnej kwestii smaku) instagramy jedzeniowe i zagraniczne blogi 😊 tylko nie tak czesto jak kiedys, bo tak, inne pasje sie pojawily i rzeczy do roboty 😋 ale filmy i seriale zawsze! 😂

View more

Jestem jasnowidzem , haha może sie spotkamy (kto wie) ;D

Haha no moze 😎😃

View more

Dziękuje , właśnie zastanawiałam sie nad Batorym ale Kołłątaju super ludzie są widzę :) a ty do której klasy chodzisz ?

Batory serio polecam! Haha jak widzisz? :D Chodzę do 2F (teraz ide), to klasa z rozszerzoną historią i wosem, druga humanistyczna to teatralna :)

View more

Humanistyczny , dziękuje . Nie jestem z Warszawy planuje przeprowadzkę za rok a na forach rożnie piszą

No to jeśli mierzysz wysoko, to mogę polecić Batorego - duży wybór zajęć pozalekcyjnych, kółek zainteresowań, pomocy naukowych, super ludzie i całkiem spoko kadra nauczycielska i co ważne - ładny budynek z 'ogrodem' (nie wiem jak to określić :D) i lokalizacja, obok części Powiśla gdzie masz super knajpki i Biblioteke Uniwersytecką :) Jeśli nie przeszkadza Ci płacenie za szkołę to słysze super opinie o Kuroniu, moja znajoma tam jest i tylko chwali. Masz tam też arabski jeśli Cię interesuje :D Ta szkoła jest napewno dla humanów z krwi i kości. Kołłątaj też jest spoko, nauczysz się dużo historii i ogólnie dyscypliny, można nabrać pokory, niektórzy nauczyciele też są fajni i zbierzesz dzięki nim wspomnienia, ale nie ma szału jednak :) Moja znajoma chodzi też do Grotowskiego, ale jest on płatny. Mimo tego bardzo poleca, można się bardzo rozwinąć polonistycznie i artystycznie i ludzie są fajni :) Jeszcze polecę Witkacego tak ze słyszenia. To chyba tyle :D

View more

Next