Ask @Otaku528:

Pandangan tntg cinta? Msti soklan kau kan? Hah jawab plak.

ye la tu soalan aq....
memandai je hg ni..
Cinta ni mcm gula2 kapas.
Bila kita tengok org buat gula2 kapas kita rasa teringin nak makan. Dan bau dia manis. Buat kita tertarik dan nak rasa gula2 kapas tu.
Bila kita makan.... Ya Allah nikmat dia mencair dalam mulut kita memang x tergambar.
Tapi sekejap je kita rasa nikmat tu.
Nanti bila dah habis kene beli baru.
Lepas tu kita boleh rasa semula nikmat gula2 kapas yg mencair dalam mulut kita tadi.
Macam tu jugak cinta. Perlu sentiasa diperbaharui. Cinta manusia ke cinta Tuhan ke , sama je.
Hmm....
Ntahlah aq rasa semua benda dalam dunia ni dia best masa awal2 je.
Mungkin jugak la kan , sebab kita bukan dalam Syurga . Jadi terima hakikat hidup ada pahit ada manis.

View more

lelaki mmg suka curang eh?nak minta pendapat je

ermmmmπŸ˜“πŸ˜“ seriousnye soalan....😣
Boleh dikatakan begitu la. X pernah lagi aq jumpa lelaki diupah utk menggoda wanita.
Kalau dah jumpa pm tepi.πŸ˜‚
Tapi kene tau la ciri2 lelaki yg curang.
First, mata. Hakikatnya wanita ni bila kerap dipandang makin bertambah kecantikannya di mata lelaki tu. Sebab tu la org tua2 kata cinta boleh hadir selepas kahwin walaupun x pernah bercinta. Lagi satu bukti , hg mesti rasa mak hg cantik kan? Sebab hg tengok mak hg sejak hg kecik lagi. Sapa2 pon akan ckp mak diorang cantik. X pernah lagi aq jumpa manusia yg ckp mak dia sendiri x cantik.
Kirenye, bila dipandang bertambah sayang. Ha gitu.😁
Kalau lelaki tu selalu usha pompuan, maksudnya dia senang jatuh hati la. Jadi dia kurang setia.
Org slalu ckp cari pasangan yg x tinggalkan Allah , baru dia x tinggalkan kita. Tapi semua org pernah tinggalkan Allah kan? Kita manusia biasa kot. Yg slalu lalai. Slalu terleka dengan dunia. Jadi kebarangkalian utk org yg kita cinta tinggalkan kita sentiasa ada. πŸ’”. Cuma doalah.
Kita tak mampu kawal arah angin , jadi kawallah kemudi layar.πŸ‘Œ
btw sori eh jwb lambat πŸ™...
Sape yg ask ni??

View more

Next