çok tatlısın :)) hakan başeğmez

Oldu.

Çook Tatlısın Benım Gıbıı Süperr <3 :D Ulaç Yıldırım - (✔

Kendimi atıp geliyorummm

Tavsiye almak için kime gidersin?

kendımee

hastayım sana merve :) ;)

Hı hııııı

Bir asansörde en çok kiminle mahsur kalmak isterdin?

Neden asansörde kalayım kiiii

Mutlu musun ?

Eveeeeeeeeeeeeettt :)

gerizekalı cok takşipçin varmış gibi yok onu yaptım yok bunu yaptım diye iletiler paylaşıyon kmse sikine takmıyo sen neyin kafasındasın ahah bide öpücük yapıyon ya işte yapma onu :D

Len göt kafalı sanane mk . Salak sen niye takip ediyon beni mal ya :D

Cep telefonunu ne sıklıkla değiştirirsin?

11 yasında telefon kullanmaya basladım suanda 17 yasındayım ve 9. telefonum sen hesap et artık.

ojelerini yerimm

kaybok mk

yine çok eglendiniz şarkılar falan

Evett

sevgılın falan kızmıyormu yanı yada bartunun sevgılısı

Ulen o Bartu varya candır can . Bizi ayıracak kımse yok. Diğer gevşeklerr gibi işi düştüğünde kardeşlik yapmaz o bana . Hiç kimse karışamaz bize . İkimizi de kardeşiz diye kıskanıyorlarsa onların beynıne sokayım

neden ?

Sanane mk

bartuyla hergün dısardasınız

Evet

Senin hakkında ne dedikodular var?

o dedıkoduları alsınlar tek tek götlerıne soksunlar

söyle bee

varr mk

Parasız nasıl mutlu olursun?

Aşk karın doyurmuuyor mk para olmayınca mutlumu olunur :D

nasıl yani varmı yok mu ?

Sen mi çıkcan

sevgilin varmı

ortaya karışık birşey

Hayırlısı

aynen

Neden çok iyi anlaşıyordunuz

öyle olması gerekti

Pınar duman kim desem sana ne dersın

eski bir arkadaş falan derım herhalde

Erkekler romantizmden ne anlar?

Erkekler romantizm mi bilir ?

Şimdiye kadar gördüğün en kötü yer neresi?

.

Sana kimlerin sorduğunu gosteren programın, sitesi: sorani-bul.22web.org

Gereeeek yok

Loading…