@Pjontak

Emm il

Ask @Pjontak

Sort by:

LatestTop

Related users

Tak na wypadek, jakby żaden hejter Ci dziś tego nie napisał.. Jesteś silną osobą, która może osiągnąć wszystko co chce. Masz cudowny charakter, który jest Twój i nigdy się nie zmieniaj. No i oczywiście nie rezygnuj z wyznaczonych celów ! :) + Miłego Dnia oczywiście :D

dajanqx’s Profile PhotoDajanka
Dzięki! :D hehe zwykle bym się wypierał ale masz rację, nigdy się nie poddaje i zawsze walczę o to by osiągnąć swój cel :) I również miłego dnia :) :D
Tak na wypadek jakby żaden hejter Ci dziś tego nie napisał Jesteś silną osobą

Za karę proszę tu 100 faktów <3!

AneczkaaDabrowska’s Profile PhotoAneczkaaa
Ło ja pierdole haha :p oks :D ale napiszę to inaczej :* <3
Poznaliśmy lekko ponad 8 miesięcy temu, od tamtego czasu sporo się zmieniło między innymi moje zachowanie na lepsze i gorsze pod różnymi względami, nie licząc tego że w tym tygodniu widzieliśmy się tylko raz :( to miało być inaczej, ale cóż zabiegany był ten cały tydzień, bieganie po sklepach w poszukiwaniu rzeczy potrzebynych na wyjazd itd więc nie było chwili spokoju :\ chciałbym żeby było tak jak kiedyś że bez względu na wszystko się widzimy itd :( chujowo się potoczyło a z tych lepszych chwil to chyba jak byliśmy na kormoranie hehe :p "zraniłeś jej serce"-"dobrze że jej serce a nie tak jak ktoś tb ryj":p i twój zabojczy tekst :p "i widzisz załatwiłeś sobie, nie chciałeś spędzać z nią czasu i masz" :D hahaha :p wtedy nawet się z tego śmiałem ale myślałem że mnie Klaudia zje :p Jesteś moją siostrzyczką którą ostatnio nieźle wkur*iam :p :\ dzisiaj podjade chyba na chwilę się z wami porzegnac :* <3 i po moje okulary hehe :p udanej wycieczki do Włoch i bawcie się dobrze z Wiktorią :D tęsknię za tb w uj :( <3

View more

Za karę proszę tu 100 faktów 3

Czy wierzysz wmiłość od pierwszego wejrzenia? Dlaczego tak lub dlaczego nie?

Wierzę i to bardzo mocno ^^ tak właśnie zakochałem się w moim Misiaczku ^^ przy pierwszym spotkaniu, gdzie była już na mnie zła że się spóźni na zajęcia dodatkowe z angielskiego :p jak się później okazało miała jeszcze 15 min :p i z tej sytuacji chyba wynikła nasza miłość ^^ :p

Co sadzisz o ludziach krorzy sie tna ?

Mało mnie kurwica nie ogarnia jak ktoś to robi...
Samo okaleczanie się nic nie pomaga...a najbliższe osoby przez to cierpią tak bardzo że ci którzy tego nie doświadczyli nie mogą nawet zrozumieć stanu psychicznego jaki ogarnia człowieka który widzi jak jego ukochana osoba zrobiła to sobie przez niego ;(
Co sadzisz o ludziach krorzy sie tna

Znasz mż Jasia? xd

Znasz mż Jasia xd

Next

Language: English