pimp squad tink
Latest answers

watcha doin?

Getting dance clothes together , eating food ^.^ , wbu?

View more

- gives you candy ) hi friend :]

[ takes candy ) hey ^.^

View more

http://tinyurl.com/qebqzfo | anon made me do it, just know I follow y'all. ♥

reyrey.

Lol thanks pooh

View more

follow back ?

Got you pooh

View more

http://tinyurl.com/p46omnu || anon told me to send to da followers. :3

reyrey.

ayeeee turn up that's the dance though !

View more

http://tinyurl.com/o6epr6w | uses video of old anon instead, changing back soon | wessep wessep? | anon made me do it.

reyrey.

im coolin bored , and you were eating fries and a cookie ! without sharing

View more

haylooo, i'm rey. :3 [ sending this to people I follow ]

reyrey.

Heyyyy I'm tink ^.^ and that's sweet !

View more

you is kind, you is smart, you is important . [ cheeses ] \\ sending this to everybody I follow //

reyrey.

I'm confused like how do I know who you follow?

View more

Are you lesbian

Nope

View more

SMH

I should smh at you

View more

I.D.K.

My . Point . Exactly

View more

really Artiz

How was I supposed to know it's you?

View more

Hi bae

Awe that's sweet but who's this?

View more

negroe spam it nooow or I will have to get physical .

reemdadream

nigga you wont dont shitttttt. niggas might be scared of you but i aint

View more

you know you wanna spam my ask .

reemdadream

is it just kind you chose to spam mine

View more

tink know she wanna gimme Reese's.

reemdadream

why? you should be giving me food

View more

they said I'm a thot because … I have a two " wives " , a babymother , a girlfriend , two other " girlfriends " , a side hoe , & a stripper girl who said I can be her daddy .

reemdadream

wow i guess

View more

please tell these hoes your brother is a virgin , im pure .

reemdadream

umm sure

View more

of course jah loves his beautiful sister .

reemdadream

^-^

View more

spamming you out of love lil mama .

reemdadream

lml sureee chu are

View more

sister people keep calling me thotreem & thotimus prime -.-

reemdadream

otay thotimus prime is kinda funny but why?

View more

tink loves jah .

reemdadream

no jah loves tink

View more

its jai btw. ^-^

reyrey.

hey pooh ^-^ lml

View more

Loading…

Ask @QueenTinkPooh:

About pimp squad tink:

hey , im chill I guess you can say . iont get on here so yeah. im on plyvr so hmu though .

freaktropolis