Ask @R0kss:

Roksia
Latest answers

twój największy idol?

nie mam

View more

Zdjecie z Pati :) Proszę! :-)

nie mam XD

View more

Co jest ważniejsze – być kochanym czy się zakochać?

nic

View more

Da daaaam :3

MOONstrum

nadal nie wiem znamy sie? długo mnie tu nie było więc mogę nie pamiętać :)

View more

ja se dopiero gta V kupiłem :) #szpan

no to zazdro :D a kim jesteś haah

View more

siemka jak tam ? :Dz

Hej same nudy xD

View more

ymmm lis na dywanie z kropkami bez kropek :3

a no to trudno zapomnieć XD

View more

W jakiej porze dnia najlepiej funkcjonujesz? :)

ja zawsze

View more

mnie :3 ?

nie wiem kim jesteś wiec nie wiem czy pamiętam xD

View more

pamietasz ? :3

o czym? xD

View more

czy lubisz psy na kanapie z piłką bez kota ? :)

pewnie :):)

View more

daj zdjęcie twoich stóp :D

Niw pojebalo mnie jeszcze :p

View more

Możesz kupić wszystko, co chcesz bez względu na cenę – co wybierzesz?

Wszystko

View more

ile przysiadów robisz dziennie? :o

Teraz tylko mel b ale zaczynam z przysiadami od 30 i codziennie o 10 więcej :) tylko ze z obciążeniem i seriami

View more

co cwiczysz na codzien ? dasz zdj no brzuszka? :)

Nie dam zdj i ćwiczę tylko na tyłek xD

View more

w jakich sklepach najczęściej kupujesz ubrania

H&m

View more

Napisz fakty o sobie ✌👌💪

Nie chce mi sie 😏 wole odpowiadać

View more

Czego każdy z nas tak naprawdę szuka?

Każdy ma inne ambicje :)

View more

a mam do ciebie ostanie pytanko jak wyglądał 1 wrzesień w czerwionce bo ja od września idę ;D czułas się jakos dziwnie nie znajać nikogo?

Ale ja tutaj nie byłam 1 września :D jestem tutaj od 2 półrocza :) 1 września byłam w ekonomie

View more

ale do tego ekonoma w 1 semetrze szłaś sama?

Tak :)

View more

a ty w ktorej klasie jestes?

1 :)

View more

a w ktorej jestes klasie? a jakie oceny trzeba miec zeby sie dostać?

Z tego co wiem to bez problemu tu sie dostaniesz :)

View more

a ty jesteś z Knurowa czy z Czerwionki?

Z leszczyn :):)

View more

Loading…