قولها مش بيحبك و ابعدي قبل ما تتعبي و ينكسر قلبك✋💔

مش لازم انه مش بيحبها بمعني الكلمه بيبقا في ظروف الواحد بيمر بيها ودا مخليه مش بيهتم بيها كتير مثلا

مافيش حاجة اسمها بمعني الكلمة ماهو يا بيحبها بجد يا مبيحبهاش مافيهاش وسط لو بيحبها هيفضيلها نفسه مخصوص هتكون رقم واحد عنده🤚و بعده القرار ليها في الآخر💔

لا في علفكره مش معني انه مش فاضي وبيشتغل مثلا وكدا يبقا مش ييهتم بيها ومش معني كدا انه مش بيحبها

بصي ي جميلة لو انتوا مثلا مخطوبين يبقي عادي أنه ميسالش كتير ي عالم ممكن يكون مشغول بيفكر ف مستقبلكم مع بعض فإنتي لازم تستحملي وتراعي ظروفه🌸 إنما لو مفيش حاجة رسمية بينكم يبقي تبعدي احسن وتحافظي ع كرامتك🌸وربنا يكرمك ويحفظك

دا اللي عايز اوصله.... 🤝

بتقول مش مهتم بيا خالص و مبيسألش عليا غير لما بكلمه و لا حتي الظروف تخليه ينساها كدا الظروف بريئة دايما👌

لا مش شايف ان الظروف بريئه ف كل حاجه

هي مقالتش بيشتغل و كدا و انا فاهمة بتتكلم عن ايه و طبعا مش بتكلم عن كدا خالص فيه فرق انه يكون في شغله و فيه فرق ان يكون مشغول عنها طول الوقت و ناسيها و كلامها بيدل انه ناسيها🙃

اها ما احنا نحط عذر انه ممكن يكون بيشتغل محدش عارف وهيا مقالتش!!

أكيد مش في كل حاجة لكن في الحب بريئة🤚 و هي برضه اللي تقرر بقا إذا كان انشغاله عنها دا غصب عنه فعلا و لا طول الوقت ع كدا أصلها قالت مبيسألش عني غير لما بكلمه انا بتكلم ع اللي قالته🤷‍♀️

ما انا بحط عذر لانها موضحتش الكلام كله مش اكتر...

ماشي بس كلامها مدلش ع ان الحاجة دي غصب عنه و حتي لو بيشتغل ازاي يعني مبيسألش عليها المفروض هي تكون أول واحدة يجري عليها يشكيلها تعبه و همه و لو مبيعملش كدا يبقي مهياش رقم واحد في حياته و يبقي مبيحبهاش بجد هي اللي تقرر بقا لان هي اللي عارفة كل حاجة عنه بس من غير ما تضحك ع نفسها عشان متظلمش نفسها معاه

هو لو زي ما حضرتك بتقول يبقا فعلا مش بيحبها وكدا انما لو حوار الشغل دا ف ليه عذر بصراحه في ناس بتشتغل شغلنتين فاليوم ف اكيد مش هيلاقي وقت يكلمها وكدا ودا بردوه ميمنعش انه يكلمها ف اي وقت عيا المشكله لو مش بيسال عليها خالص فعلا

و انا كمان حطيت نفس العذر بس حتي العذر أقبح من الذنب يعني دا ميدلوش الحق يهملها و لا كإنها في حياته أصلا و دا عن تجارب ناس و الله و فيه حد دخل في الثريد كلامها مظبوط جدا بس معتقدش مخطوبين اللي فهمته انهم صغيرين طلبة مثلا و حتي مبيشتغلش و الا كانت ذكرت دا ربنا يهديلها قلبه يارب💙

ربنا يهديهم ويهدي الجميع 💙💙

ماهو لو بيشتغل شغلانتين و لا حتي شغلانة واحدة أكيد كانت ذكرت دا و أكيد كانت هتعذره من نفسها و مكانتش هتكتب كلامها دا في سؤال و تبقي مترددة كدا و مش عارفة تتصرف ازاى و لو مخطوبين كانت هتذكر دا و انت نفسك أول سؤال سألتهولها متأكدة انه بيحبك! لأنها فعلا ممكن تكون مفكرة دا و متكونش دي الحقيقة💔

خلاص يبشه هو مش بيحبها 😂😂

والله ياعم انا كمان زهقت زيك بس ضحكتني 😂😂😂😂😂😂😂😂

اي اللي يضحك 😂😂

ان بعد انك بتحاول تفهمهم ان ليه عذر وهما مصممين ع حاجة تانية وف الاخر قولت خلاص مش بيحبها

ايوه يبشه اصل هنقعد لبكره نتناقش ومش هنخلص 😂😂🤝

😂😂يبشة بقولك ربنا يهديلها قلبه😂 أتمني يكون بيحبها فعلا و الله ربنا يفرحها و ميوجعلهاش قلبها يارب💙

امين ياارب 😂😂

ايوة والله 😂😂😂😂

😂😂😂🤝

يارب و يبعتلك نصيبك يارب💙🤭

ياارب ي انون 😂😂
مين بقا طيب ؟

يارب😂💙 حقوق يا دولة😌😂

ي هلا ي هلا 😂😂🤝

أهلين بيك يا عم🤷‍♀️😂😂 عامل ايه

الحمد لله تمم 🌸
اخبارك انت

يارب دايما الحمدلله بخير💙