@Sandraa070

_szpadyzornia_

Cały czas najeżdzasz naucz się kultury, widać że Cię w domu nie nauczyli. Jestem mechanikiem ponadto miłośnikiem samochód i się na tym wszystkim znam. Z resztą jestes kobieta co Ty możesz wiedzieć

Ch.ujem do szczania jesteś jak dla mnie. Zapatrzony w siebie szczyl, który jak coś powie to ma tak być bo inaczej tupie nóżkami, a gówno wie.. Jestem kobietą i od 22 lat mam w sobie męskie pasje, więc co możesz gówniarzu je.bany wiedzieć? Wypie.rdalaj mi stąd, bo psujesz mi dzień od samego rana.

Bardzo niemiła jesteś, nie kulturalna. Po prostu chciałem Ci uświadomić. Mi nie wierzysz, każdy ekspert Ci to powie. Tym wszystkim po prostu pokazujesz, że moralnie i intelektualnie sama jesteś szczylem. Nic w życiu nie osiągnęłas i nic nie osiągniesz nawet jakiekolwiek wiedzy na ten temat

Powiedział anonim - wyzwalabym Cię, ale po co... Tyle podsumowuje wszystko.. Nie muszę słuchać jakiegoś gnoja kiedy mam przed oczyma najgrozsze fury świata i wszystkie przeze mnie wymienione znajdują się tam bardzo wysoko, a jakieś gówno próbuje się tu ze mną kłócić.. Dziś walentynki, idź sobie może zwal to Ci emocje opadną gościu, bo żal mi się Ciebie aż zrobiło. 😣

MĘSKIE PASJE. To ciekawe czy wymieniłabyś jakikolwiek model auta i jego rocznik, napęd a nawet jaki to typ pojazdu. Ale spoko, większość dziewczyn lubi bo szybko jeździ tak jak ty ale nie nazywaj to męską pasją xd

Ty serio musisz być łomem 😂 założyłes z góry, że czegoś nie wiem, nie mając o tym zielonego pojęcia, tylko "tobie się tak wydaje, więc pewnie tak jest" scisnij, bo nienawidzę słuchać głupiego pier.dolenia 😣😩

Nie sądzę. Pewnie jest jak jest ;)