Čau Stando, mám na tebe 2 otázky , když už se v tomhle vyznáš nějak - párkrát týdně se snažim doma posilovat s činkama, ohledně posilování s činkama - musim taky ohledně toho dodržovat stravu apod.? 😶 Snad chápeš xd A existujou nějaký cviky s vlastní váhou (snad mě pochopíš 😅) na triceps? 😏😅😇

-Lazy Boy-
ASI TAKTO.. NIKDO NIC NEMUSÍ..😀 KAŽDÉHO ROZHODNUTÍ JESTLI BUDE DRŽET STRAVU ČI NE :) je to svobodná volba 😀
- ano existují.. ale pokud máš činky doporučoval bych nejdřív procvičit triceps s nějakou váhou (jednoručky) a pak na konec nebo v superserii třeba to dopumpovat s vlastní váhou doporučuji buď kliky na úzko, kliky zapřít se o nějakou poličku taky na úzko úchop, nebo obrácené kliky o židli nebo ještě komplexní cvik koupit si bradla a někam je připevnit a kliky na bradlech

View more

Hele já mám právě jednoručky (1,25kg, pro tebe asi extra lehký xd) a s nima posiluju a nedělam žádný série, jenom dejme tomu prostě chvíli posiluju a pak přestanu, nechci konkrétněji vysvětlovat xd Ale asi teda, jelikož zatím nedodržuju dobrou stravu, tak nějak na tricepsy kašlu a jen biceps xd 😅

to taktooo 😀 to je fakt ultra lehký.. 😀 s tím si mě zabil.. "jelikož zatím nedodržuju dobrou stravu tak nějak na tricepsy kašlu" 😀 i bez stravy jsem vždycky jel bomby 😀 triceps je větší sval jak biceps a ten tvoří ruku..😀 zlepšit zlepšit 😀 ale znám to tyto chyby jsem taky dělal hlavně biceps a hotovo 😀😀 s tím si prošel asi každý 😀
- momentálně činky doma prodávám 2x 10kg plus 20kg kotouče 😀

Okay okay 😁😅 Takže mi tim tvou odpovědí radíš přidat kila jakože na činkách (nevim teď, jak se ty věci jmenujou, určitě víš, co myslim xd) Ale okay teda fakt díky, jsem fakt nevěděl 😶😁👍 Tak díky za radu 😁👌 A ještě taková extra hloupá otázka - čemu všemu pomáhá běhání?😏 Jen teda v posilce xdd

určitě 1,25kg na čince by nestačilo ani holkám 😀
- jak jako k čemu slouží běhání jenom v posilce? 😀 běhání jako běhání všechno podle cílů.. můžeš mít cíl zhubnout zařadíš kardio v podobě běhání, pro lepší kondičku, při rýsovaní svalů :)