Ask @Szymeklol1:

Fakty idioto

Hania
No to Masz na imie Hania
no i to wszystko co wiem haha ale tera serio.
*Lat 15
* Jesteś dziewczyna haha
* jestes nie zawysoka i nie zaniska a masz 167 cm
* kochasz fioletowy w sumie spk kolor
*masz jednego Brata wiecej niz ja pozdro
*BERLINKI 😂😂 😂
*Zielone oczy
* Dobrze sie uczysz
* nie czepiasz sie mojej ulubionej emotki ,, :) "
* Masz samsunga xD hah
*36 hahaha
* Opierdalasz sie w sql a i tak db uczysz
*Bardzo lubie w tobie to ze nie pierdolisz
*Jestes szczera
* mój fumfel :*
* Lubisz mnie cisnać (dobrze robisz to sie przydaje )
*w 2017 nie pijesz choc nawet chyba nigdy nie probowalas dziecko :D
*Nie ma to jak Biedronka xD haha
* Robisz sobie zdjecia z efektem psa haha a na wielu zdjeciach wychodzisz powaznie jak na swoj wiek
* 2D J.S.
*Krecik nie chcesz nosic okularow :D haha
No i mi sie nie chce pisać kochasz mnie i wgl .Kończe wiec narka :* ;D :)

View more

Bo jestes z nimi ...blisko?

Z Sylwia przyjaznie sie od dzieciaka ;) che tylko powiedziec ze ma chlopaka o takim piknym imieniu ze az mi sie podoba haha bez gejostwa jak cos ... Nikola to taki moj ziom ona wie o mnie chyba najwiecej ze wszystkich moge jej powiedziec o wszystkim doslownie :D Nie istnieja dla mnie ograniczanie sie do bardzodobrych stosonkow tylko z moja plcia ok ? A Jess to Jess haha my to sie lubimy wkurzac i lac a zara udawac ze jestesmy zakochani hahaha tak jakos dla smieszku :D Czy to juz wszystko ? ;)

View more

Co najchętniej pijesz w zimne wieczory?

Szymon Kościelniak
Jak można zabić ? Z premedytacja , w sobotni ranek .
Innowacje są dla nas jak tlen .
I na ekranie , napadł na kobietę
qWygrałby dziś , ale chce lepszą umowe , słodki drań poczeka na wyrok ,
Marzenia na drugą zmianę...
Mimo zmęczenia zakwitną kwiaty nadziei.
Razem przeciwko naszego życia radości ...
Przezyjemy chwilę , zadumy nad grobem.

View more

Next