Ask @TieyrAeyman:

Athirah Aiman
Latest answers

Do you already have Ask.fm app for iPhone?

iphone pun takdo

View more

Are you afraid of people?

Yes i am

View more

ask lah gua pula

apa ask lu?

View more

tirex desc haziqah:D

Hahahahaha, okayy then :*

View more

lu apahal tanya?

kata ask

View more

Nama saiya Kamalanathan Siva. Duduk kek ghembau

since bila tukar ni?

View more

kurang ajar kamu kawan sendiri pun tak tahu kurang ajar kamu eii

maaflah, nama kamu siapa? bukan berniat nak kurang ajar. kalau kamu bagitahu nama kamu lebihla ajar saya ni.

View more

lu tahu gua ka?

lu siapa wa mau tau?

View more

ohhh neh tamau tih tarik mau air bandung

Balik bandung dulu lah.

View more

hey hey kalu habih kasi bili lah tih tarik tadak tak good

teh tarik takda kaa chaa? hak alah kasi tutup lu punya kidai

View more

dey cha air sup banyak manis itu jgn byk litak garem

garem sudah hbis ler chaa, teh tarik angkat mari satu!

View more

itu sup punya masuk dalam air sup banyak mandi

punya masuk mana mau masuk dey chaa?

View more

wassup masuk sup lah apa laie

masuk sup mano?

View more

hoi

Yowwwww wasup?

View more

eh? hi balik?

Eh? Takkan hi pergi pulak?

View more

ok. bye

Hi rakan seperjuangankuuu

View more

hai aeyman :))

Hi :)

View more

Apa yang anda akan buat jika anda nampak kucing yang dah sarat nak beranak dekat jalan raya?

Khairul Zakirin

Em, bawak dia kat tepi. Tunggu masa je

View more

hey guys :) follow back http://ask.fm/ShahLegacy please..

Aiman Shah

Hi Aiman -,-

View more

adakah anda teruna/dara?

dara wey dara.

View more

kenapa anda perlu hidup?

saya telah ditakdirkan hidup.

View more

Loading…