Ask @Wiktoria1357909:

Dziewczyny z twojej kl cały czas cię obgadują i mówią że ty i Piotrek się tak obrzydliwie liżecie one cala czas cie i Kinie obgadują niby koleżanki a takie siksy uważają się za lepsze od was a to nie prawda wy jesteście fajniejsze? Piszę ci to żebyś wiedziała jakie one są i że chcą zamydlić wam oczy

haha :) szkoda ze o tym cos wiem.. Dzięki a może się ujawnisz ? :) ?

View more

Daj jak najwięcej faktów o sobie ?

Wiktoria ;3
Chodyna
Gródek Nowy
kl. Ic
nr 3 w dzienniku :)
PG Obryte :)
13 września urodziny :D
Mam chłopaka ;)
Jedna siostra :P
Zuzanna xD
Leń ze mnie :D haha
Czasami mam takie dni kiedy po prostu nic mnie nie obchodzi. -_-
:D Irytuje mnie gdy ktoś się sie na mnie gapi
Mam jedną osobę której mogę powiedzieć absolutnie wszystko, grupkę osób którym bardzo ufam
Marzę o posiadaniu długich włosów i jestem coraz bliżej tego celu ^^(tak myślę) *-*
umiem pływać nie za dobrze ale żle tez nie jest xD
uwielbiam przejażdżki rowerami <3
Nie maluje paznokci
Często mam bałagan w pokoju :D
<3
to tyle :* o resztę pytać :)

View more

Next