Ask @alehandro442:

krystek jak jezdzi Ola z Wami? daje rade?

oto dobre pytanie aczkolwiek ja nie udziele jednoznacznej odp xd
Ola ze mną grzecznie i spokojnie
Ola z Piotrkiem to szatan. On na koło, Ola chce na koło, on 200km/h Ola tez i to mnie wkurwia :) ale to jest Ola, musi piotrkowi dorownać. Jak jedzie ze mną jako plecak to perfekcyjnie. A z piotrkiem oddupca. na kole razem latają, na stojąco jezdzi no kretyni

View more

Bolało Cię jak się miałaś wypadek na obwodnicy?

skąd wiesz ze mialam tam wypadek? 😂
nie kurde, swędziało 😐
szczerze nie czułam bólu "lecąc" i rozwalając sobą dwa słupki tylko w momencie gdy juz Piotrek i Szymon stał nade mną z krzykiem 😔 wtedy to bolało cholernie i w pewnym momencie nawet nie byłam w stanie się ruszyć a to był koszmar. okolice szyi bolały najbardziej a że nie mogłam wstać ani nawet się ruszyć to myślałam o najgorszym.
potem już bolało wszystko, zaczelam sie wiercić zginać i krzyczec a Piotrek tylko krzyczał "Olcia słonce nie ruszaj sie!"
jak tu sie w takiej sytuacji nie ruszac? :p
a sie rozpisalam 😱 dobra dosc xd milego ^^

View more

Mi się wydaje, że hamujemy przednim hamulcem częściej bo wtedy cała masa motocykla wraz z naszym ciężarem przeniesie się na koło przednie i ciężej będzie stracić przyczepność na asfalcie niż hamując na tylni hamulec

Też ale hamulec przedni jest bardziej mocniejszy bo występuje tam więcej zacisków oraz 2 tarcze i dużo tez daje przednie zawieszenie bo dociska przednie koło do asfaltu. Tylem nigdy nie wychamujesz bo napęd ciągnie nadal

View more

jak sie pali kapcia to trzyma sie hamulec czy sprzęgło? i jak sie pusci sprzęgło na jedynce bez hanulca to motor pojedzie?

W moto się pali kapcia naciskając przedni hamulec dajesz mu dwójkę jeśli moto jest wystarczająco mocny 😉😉 Dodajesz gazu puszcza się klamkę od sprzęgła i się pali 😉😉 tak jeśli puścisz sprzęgło i hamulec i będziesz miał wrzucony bieg to moto pojedzie proste i logiczne jeśli nie kumasz sprawdź SB na yt albo Google 😉😉

View more

#obs Gdzie chodzisz na spacery? Miłego wieczoru ;* /Nowe odpowiedzi <3

jadem na mszane 😱😱😱🙌🙌🙌
gruboo 😍😍
aa aaa i pozdrawiam frajera który ciągle siedzi i czyta co napisze na asku a potem z kazdą odpowiedz ubarwia i rujnuje mi życie 🙌🙌 pozdrawiam Cię E. i życze powodzenia bo nie udaje Ci się jak narazie :') kazdy ma Twoje słowa a tyłku ^^
_______________
kask juz nie na ziemi :D nie bedzie krzyków xD

View more

Do tego zjebane** anonimka ktory Cie hejtowal jak bys nie wiedział/a to droga jest dla kazdego dla tych szybszych i wolniejszych ! A nie kozaczysz jeszcze z anonima zebys Ty czasem sie nie wyłozyl na winklu i ktos nie czekal na Ciebie z krzyzem.. miej na tą osobe wyjeba**

dokladnie 😄😄 mam mam 😃
milego wieczoru ;)

View more

Idioci i tyle :) Sąsiedzi podobnie mówią "skończysz na na jakims zakręcie zobaczysz" a ja w myślach "skoncze, ale przynajmniej umre tak jak chce a nie siedząc w sklepie i spędzajac czas na plotkach czy w domu" 😹😘

#Asia
własnie :') no ale bez przesady każdy ma jakies problemy do mnie a nic im przeciez nie robie xD to jest tak:
Do Oli jadą na moto, Ola sama usiądzie i odpali R6 nagle jedzie policja i szyukają Oli xD no kuwa smieszne sie to juz robi, na prawde xD

View more

Next